This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ABT 2005 Sprinter

Net zoals de rest.. ben ik ook benieuwd..
heb je kymco ook al tijdje gevolgd..
Dus heb er alle vertouwen in..
 
dan zeg ik nog maar een x dat het niet gaat lukken
maar het is wel een mooi streven!
verder, netjes allemaal 8)
 
Tinne said:
Wish u good luck....

Tinne..

Bedankt voor de steunbetuigingen allemaal

Na ongeveer 200 keer van Mario gehoord te hebben dat ik met een Kymco bijvoorbaat al kansloos was, heb je wel zoiets nodig..... +ralf+
 
Eey aad!
poos niet gesproken! Mja zoals altijd zal dit ook weer goed hard gaan! en tword wel weer is tijd dat ik kom buurten
 
ABT said:
Bedankt voor de steunbetuigingen allemaal

Na ongeveer 200 keer van Mario gehoord te hebben dat ik met een Kymco bijvoorbaat al kansloos was, heb je wel zoiets nodig..... +ralf+




Peugeot blok zou toch ook zo traag zijn , maar zo een buxy had tog 20 pk ofzoiets? dus maybe lukt het ook met een kymco carter
 
WaZiGe said:
Peugeot blok zou toch ook zo traag zijn , maar zo een buxy had tog 20 pk ofzoiets? dus maybe lukt het ook met een kymco carter
Dat wou ik dus net zeggen!
Suc6 met je sprinter, ik ben er iig best nieuwschierig naar en denk dat het wel goedkomt in Jubbega e.d.
 
PvdH said:
Eey aad!
poos niet gesproken! Mja zoals altijd zal dit ook weer goed hard gaan! en tword wel weer is tijd dat ik kom buurten

Je komt maar eens kijken hoor, waarschijnlijk weet je nog wel waar ik woon


@ Mol: Een peugeot heeft één voordeel, namelijk dat je elke mina/pia cilinder erop kan zetten, ik heb de keus uit een ProRace I of II. (andere slag)

Maar daar komt het ook wel mee vooruit..... -:-
 
En jij wou zeggen dat een ProRace geen potentie heeft
Suc6 ermee, ik wacht met smart op wat pics van je blokje!
 
Mol said:
En jij wou zeggen dat een ProRace geen potentie heeft
Suc6 ermee, ik wacht met smart op wat pics van je blokje!



Foto's van het blok komen als ik het blok uit het frame geschroefd heb :X -:-
 
WaZiGe said:
Peugeot blok zou toch ook zo traag zijn , maar zo een buxy had tog 20 pk ofzoiets? dus maybe lukt het ook met een kymco carter
Ja maar die buxy had mhr speed erop
 
Mol said:
En deze Kymco krijgt een dikke ProRace cilinder

Marcel, eindelijk overtuigt van pro sjees power ?

ABT, super project man ga zo door! :X wat voor slag heb je ?
 
test uitlaten

Heb je die uitlaten zelf gemaakt, zo ja hoe berekent en met welke methode gelast? TIG of MIG

keep on the good work

ciao
 
BurN said:
Marcel, eindelijk overtuigt van pro sjees power ?

ABT, super project man ga zo door! :X wat voor slag heb je ?
Haha, was ik al beetje door jou met die nrg. Nadat D.J. langs was gekomen wist ik het 100% zeker.