aantal vragen i.v.m booster spirit

jim_dnb

Well-Known Member
hallo!

Om te beginnen wil ik dus even zeggen dat ik een totale n00b ben als het met booster te make heeft, vermits ik normaal een pbr had, die helaas gestolen is...

ik heb dus een paar vragen i.v.m. mijn booster spirit ( nog het oude model , 2003 denk ik? ) ik heb hem 2de hands gekocht, en zou hem graag helemaal aanpassen want zo standaard vind ik hem maar 'gewoon'
en hier komen ze:


-ik vind de kappen van het nieuwe model mooier. passen deze kappen op mijn model? en zijn er nog stukken ( zoals de lichten,.. ) die alleen maar op bepaalde modellen passen?

-ik ga een nieuwe cilinder steken ( 50cc malossi ) , gaat mijn brommer hier sneller van gaan, en gaat je brommer echt veel sneller als je er een krulpijp onder steekt?

-als ik rechtdoor rijd, staat mijn stuur een beetje naar links, valt dit aan te passen, of is mijn voorvork naar de maan ?


voila, dit waren ze wel ongeveer. ik hoop spoedig antwoord te krijgen, want met de kerstvakantie die er spoedig aan komt, wil ik er toch eens goed mijn werk van maken, hem helemaa opknappen.

en dan mss nog als extratje: ik denk eraan om de stukken die ik ga kopen voor men brommer op 'easyparts.nl' te kopen. is dit een goede keuze of zijn er betere keuzes? want er is daar precies maar een beperkte keuzen uit kappen,,, of is dit maar en gedacht?

gtz jim
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

of je kappen passen weet ik niet, maar met een andere cilinder gaat ie zoiezo sneller. Een andere uitlaat helpt zeker maar dat hangt er vanaf wat je er onder hangt. Als je je stuurkap er af haalt zie je je stuurclamp. deze even losdraaien, stuur rechtzetten en vastdraaien. Je vork is denk ik gewoon recht, aangezien je gewoon rechtdoor kan rijden.
Er zijn genoeg aanbieders via internet. Je zult gewoon een beetje rond moeten snuffelen. ik ben zelf nogal fan van jos dijkman. goede spullen en snel geleverd
 
Back
Top