Aantal vragen betreft setup

Status
Not open for further replies.

Daniël

Active Member
Hoi,

Ik moet dit even posten voor een persoon die momenteel geen internet heeft.

Hij wil met 1 van het volgende gaan rijden alleen kan geen duidelijke keuze maken, ze uitlaat keuze is een c16 (heeft ie al) en bedoeling is er toch wel redelijk me te gaan rijden (dagje strand oid.) Koso temp. meter heeft die ook overigens..

- Gila70 of Stage6 Racing?
- Doppler of Power One?
- 19mm of 21mm?

Het is voor mina horz.
 
Advertisement - register to remove this

En is het zo dat pia poulies het zelfde effect hebben als een overrange op mina? of bijna het zelfde effect?

En zo jah, is dit dan slim/leuk om te monteren op dit setup(je)
 
Stage6sjeezing cylinder is een mooi ding voor weinig geld, 19mm presteert goed, mooi af te stellen en is nog redelijk met benzine, P1 racing krukas is prima, en alleen een full overrange houdt je zaakje echt stabiel.
 
Als de stage 6 een vlinder is(voglens mij wel) zou ik em dus niet nemen. Volgens mij is een gila 70 dan iets beter, en veiliger doordat ie ovaal is. Als je er veel mee gaat rijden denk ik toch dat een vlinder wel wat meer aandacht vereist. maat van mij rijdt nu met een gila70 en 21 mm en een shot, en gaat prima. c16 is voor beiden een goede uitlaat. 19 is natuurlijk zuiniger, maar zal er ook prima mee lopen.
 
mastervanloon said:
Als de stage 6 een vlinder is(voglens mij wel) zou ik em dus niet nemen. Volgens mij is een gila 70 dan iets beter, en veiliger doordat ie ovaal is. Als je er veel mee gaat rijden denk ik toch dat een vlinder wel wat meer aandacht vereist. maat van mij rijdt nu met een gila70 en 21 mm en een shot, en gaat prima. c16 is voor beiden een goede uitlaat. 19 is natuurlijk zuiniger, maar zal er ook prima mee lopen.


een ovaale of vlinder poort heeft niks met de veiligheid te maken, het gaat er om hoe je met je cil omgaat hoelang die heel blijft.

ik zou zelf voor de stage6 racing gaan, en om het volgende

vordelen

vlinder poort
flatzuiger
timing is sneller dan een gila
en goede tuning mogelijk heid

nadelen

zuiger slijt sneller
en is gewoon een cil die wat meer aand8 nodig heeft
 
aangezien hij al een c16 heeft, zou ik een stage 6 nemen icm een 21mm, en tjsah...doppler of power1. Mijn persoonlijke mening neigt tog richting de doppler s1r. Maar de power1 is ook gewoon een goeie as. :)
 
Ik zou de gila70 pakkken icm 19 mm +power one asje.
Levert leuke prestaties zo'n gila, en als ie er echt veel mee gaat rijden, is een gila ook wat minder onderhoudsgevoelig.
 
TuNiNg MeMbEr said:
een ovaale of vlinder poort heeft niks met de veiligheid te maken, het gaat er om hoe je met je cil omgaat hoelang die heel blijft.

ik zou zelf voor de stage6 racing gaan, en om het volgende

vordelen

vlinder poort
flatzuiger
timing is sneller dan een gila
en goede tuning mogelijk heid

nadelen

zuiger slijt sneller
en is gewoon een cil die wat meer aand8 nodig heeft


- Vlinderpoort
- Timing is sneller dan gila

Hoort bij nadelen , dewd wilt naar strand ed , met vlinder moet je meer doen om ut heel te houden , ding draait ws te veel rpm om betrouwbaar ed te blijven.

Gila
C16
19mm
P1 as oid

Is erg leuk , eventueel multivar :)
 
Hij is van plan om het volgende te gaan bestellen:

Multivar
19mm (21mm ook beschikbaar)
doppler asje (10pen)

Hij heeft zelf nog een delta liggen die die wil gaan gebruiken..

Scooter is dus een straat scooter, voor dagje school / dagje strand etcc.. (NIET ELKE DAG !) hoogstens 50km per week oid ..

Stage6 of Gila?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top