Aantal vraagjes over Yasuni R + Aerox

Csotranme

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ten eerste ik ben nieuw hier en ook nieuw met scooters. Graag dus een beetje begrip aangezien ik het nog allemaal een beetje moet leren :) .

Ik heb een Yasuni R besteld en die komt dinsdag binnen als het goed is. Nu heb ik daar een aantal vraagjes over die niet echt beantwoord werden met de search.
1. Ik kan hem gewoon in een keer monteren op mijn Aerox R 2009 zonder wat aan te moeten passen?
2. Als die Yasuni R erop zit kan ik er gewoon mee weg rijden of moet ik nog wat dingetjes hebben/afstellen?

Mijn Aerox heeft bijna 1000km gereden dus moet binnenkort voor een beurt. Alleen die man is nu 3weken met vakantie. Ik wilde eigenlijk aan hem vragen of hij hem goed af kon stellen op een bepaalde snelheid voor mij. Tot die tijd wil ik dus gewoon met die Yasuni R rond kunnen rijden ipv de standaard uitlaat. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt!9||6
 
Advertisement - register to remove this

Ok, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde, om zeg maar te zeggen dat ik een dom antwoord gaf omdat iedereen dat weet.

Maar het tegendeel blijkt maar weet :) Laten we die post maar vergeten dan :D
 
ok ik had al zo'n vermoede dus maar even verduidelijkt ;)

Morgen ga ik denk ik dan even ontproppen en mn vario ring eruit slopen. Is het echt noodzakelijk om een zuigerstop te gebruiken of kun je die schroef er ook af draaien zonder speciale tooltjes te gebruiken? Mijn budget word nu nogal een beetje krap namelijk en alles wat ik niet hoef te kopen is weer mooi mee genomen!

Misschien ook even leuk/belangrijk om te melden is dat de Yasuni R gewoon op een Aerox '09 past met een bok. het is dus niet nodig om je bok eraf te halen en een jiffy te monteren.