aantal TSX vragen!

malagutif12

Well-Known Member
HALLO,

ik heb een aantal vragen wat betreft mijn TSX:

1. klopt het dat een NL goedkeuringsnummer een rondje is met daarin NL?? (aan de linker kant van het balhoofd)

2. als ik met mijn brommer naar de RDW ga, en er klopt technisch 1 dingetje niet perfect. kan ik dan weggestuurd worden en dat ik later opnieuw 108 euro moet betalen?

3: wat zijn precies de technische eisen?
- max snelheid 45 km/pu
- max decibel 97 decibel.
- alle verlichting en remmen die het doen
- ...

bedankt mede/collega-brommerrijders :#
 
Advertisement - register to remove this

1 ja..

2 volgens mij betaal je de eerste keer , tweede keer niet. derde weet ik niet..

maar je kunt beter zorgen dat je brommer gewoon goed is , is zowieso verstandiger ;)

3 snelheid letten ze wel op ,officieel is dat 45 , maar loopt ie plat erop 50 zal het niet een ramp zijn hoor..

verder zou ik gewoon een GOEIE demper monteren , even goed schoonmaken van binnen en nieuwe demperwol erin. voorkomen is immers beter dan genezen ..

die regels kun je vinden of anders wel opvragen bij het RDW , deze mensen kunnen je precies vertellen van hoe of wat. hier krijg je toch alleen maar welles nietes etc.. niemand die het 100% WEET..

verder gewoon zorgen dat alles perfect is , dus zoals ie van de fabriek af is gekomen..

linker spiegel is ook verplicht als ik me niet vergis..
 
1 ja..

2 volgens mij betaal je de eerste keer , tweede keer niet. derde weet ik niet..

maar je kunt beter zorgen dat je brommer gewoon goed is , is zowieso verstandiger ;)

3 snelheid letten ze wel op ,officieel is dat 45 , maar loopt ie plat erop 50 zal het niet een ramp zijn hoor..

verder zou ik gewoon een GOEIE demper monteren , even goed schoonmaken van binnen en nieuwe demperwol erin. voorkomen is immers beter dan genezen ..

die regels kun je vinden of anders wel opvragen bij het RDW , deze mensen kunnen je precies vertellen van hoe of wat. hier krijg je toch alleen maar welles nietes etc.. niemand die het 100% WEET..

verder gewoon zorgen dat alles perfect is , dus zoals ie van de fabriek af is gekomen..

linker spiegel is ook verplicht als ik me niet vergis..

oei kut, die zal ik even moeten kopen8P

maar bedankt iig

ik zal is mailen naar de RDW
 
kennis van mij ging heen met een scooter , die was verder goed , zelfs met een imitatie terugloop uitlaat (dus zonder goedkeur) ,en liep zelfs maar 35/40 , werd goedgekeurd.

alleen de voorvering veerde niet in , schokbreker aan 1 kant lek , daardoor werd ie afgekeurt :p

dat zijn lullige dingen , maar let er gewoon op dat je vorkpoten niet lekken , dat ze goed inveren ,en bij inveren niet scheeft trekt oid..

nou is een tsx vork vrij soepel dus dat zal wel goed zijn.

maar let gewoon op de kleine dingen ook , tis gewoon zonde als je 2 keer heen moet..
 
Back
Top