This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden aantal spulletjes voor aerox voor spotprijs!!!

Status
Not open for further replies.

Joost-Donsen

Well-Known Member
hallo,

ik heb hier nog een aantal aerox spulletjes liggen die ik verkoop.
ze mogen allemaal voor spotprijsjes weg.
als u geinteresseerd bent in een van de spullen stuur mij even een mailtje naar mijn e-mail adress want ik weet niet hoe ik foto's in de berichten die ik stuur moet zetten dus dan stuur ik dat gewoon naar mail.
Joost_donsen_23@hotmail.com.

dit zijn de spullen:

Stage 6 Floating design remschijfdisk 240mm 50 euro.

Yasuni R uitlaat kevlar edition mag voor 60 euro .

Dellorto 21 MM caburateur Black Edition 30 euro.

DR 70cc cilinder nog netjes 60 euro.

Minarelli horizontale carters zien er zeer netjes uit en alle ophangingspunten zijn goed. 50 euro.

Custom Made achterkap voor aerox e-mail voor foto's. mag weg voor 50 euro want moet er vanaf.....

Veerpoten + Kroonstuk aerox 2010 model ziet er nog heel goed uit!!!!!.deze mogen voor 40 euro weg.

Sito Plus uitlaat ziet er nog goed uit. 40 euro.

Voorvelg aerox Wit gecoat 25 euro.

Primaire en secundaire vertanding orgineel 30 euro.

Subframe aerox orgineel zwart nog netjes 25 euro.

Frame aerox Moet opnieuw geschouwd worden wel met kenteken en de helft van de papieren omdat de rest op politie bureau ligt dit frame mag voor 50 euro opgehaald worden.

voor de rest nog een aantal kapdelen liggen zoals voorkappen,onderkuipen,binnenschilden,spatborden,treeplanken eigenlijk nog vanalles moet wel gespoten worden vraag maar als je iets nodig hebt. voor de rest heb ik ook nog orginele koppelingen en membramen en vanalles liggen.

Mail me voor foto's of als je interesse hebt stuur even een pm met je e-mail adress.

Groetjes , Joost donsen
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.