Aangeboden Aantal (sprint) frames en onderdelen

Status
Not open for further replies.

HRT-0114

MaxTunedEvoSR
Hallo even de schuur wat opruimen! Alles voor BCC prijzen:winner:

ik heb liggen
Gilera ICE sprint frame met nrg velgen €30
Gilera DD blok met orginele krukas en ontsteking + vertanding en Airsal T6 met gilera velg adapter + goeie remschijf €60
Aerox sprint frame ingekort achter buddy bak gestraalt €30
Voorvork Aerox in delen €25
Aprilia Area 51 frame zonder papieren (papieren opgezegt, me pa was het beu de schorsing te betalen) zit een voorvelg bij €30

2x Wallaroo sprint frame €25 euro voor 2
Wallaroo blok leeg €20
Wallaroo blok gevult met 70cc Airsal gloednieuw 0km gedraait (mist kop) Doppler krukas erin, Malossi vario + koppeling (zo ver ik weet) vario van een mina blok even pas gemaakt! mist bijpassende caba heb alleen 12mm
bijna 2 complete kappensets moeten de verf wel even zien €50
Zitten 2 buddybakken bij een verlaagde voorvork 2 gewone voorvorken zwarte en witte. 2 paar velgen voor en achter witte en oranje
Al het wallaroo spul mag weg voor 150 euro! Ik ben vast dingen vergeten kabelbomen enzo zit een malossi cdi bij

Alles ipv €325 mag het weg voor €250 euro scheelt je al weer €75 euro en je hebt echt veel! Je krijg er ook nog een 70 hebo manstone repl bij die is een flinke warmloper heb gehad voor een aerox LC

Heb ook een Yasuni C20 liggen voor piaggio zo goed als nieuw! Staat ook tussen de onderdelen voor Piaggio met foto's normaal 150 euro als je alles koopt krijg je hem erbij voor €350 euro!!!!!!! TOP DEAL DUS :winner:

Mocht je nog specefiek iets zoeken vraag het even heb nog Aerox onderdelen en SR onderdelen en kappen liggen
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top