Aantal km op teller

op mijn scoot stond rond de 33.000 kilometer, (ask ManourtF als je het exact wil weten :P) Toen is hij er mee genokt, tot die stand nog originele zuiger, zuigerveren!! en Cilinder. Wel vervangen Krukas, lagers, vertanding, vario. (en een aantal uitlaatjes)

EDIT oja en achterpoulie een keer vervangen, was gebroken maar viel onder de garantie :D)Kwam door dealer, die zei dat me v-snaar nog perfect was, 20 km verder knapte deze
 
op deze staat maar 2800, maar is nieuwe teller, aerox is uit 98 en zal wel redelijk wat hebben gereden :) me ouwe aprilia stond op 24000 toen ik m verkocht
 
mijne zou op ongeveer 24000 hebben moeten staan, waarvan de eeste 3500 niet door mij, en teller kabel heeft er een tijd uitgelegen. heb denk ik in totaal zo'n 25000 km gerden in 2,5 jaar ofzo, en nu alles verkocht.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Zou je dit soort teller standen nu ook halen als je er ander pijpje en variootje onder legt, en iedere dag met 95 op en neer naar je werk rijdt?

70 gila + for sjees
 
Mn neos staat stil @ 14k km sinds de winter, toen dat mechanisme in het voorwiel naar de kloten vroor :|

Mn quad, 'huh? Waar zit de km-teller?' :P Ik schat iets van 1500 km, waarvan 1000 km door mij getuft zijn..
 
40786 heb ik alweer op mn rennertje staan :P die krijg ik denkik nog wel over de 50000

alles is zo onderhand vervangen cil uitlaat is nu de derde of vierde krukas net vervangen lagers ook voorwiellagers vertandingslagers allemaal op 1 na mar dat komt binnenkort.

maja ik krijg binnenkort andere teller dus en alles is toch al vervangen duzzzz

mzzl
 
mijne zijn ook niet echt het hoogste :|

Aprilia Sonic 7.200 standaart blok en nieuw blok 0km
Gilera Runner ook 7.200km
Pap zijn scoot :P 10.000km
 
Heb mn scoot tot iets in de 16000 km gekregen, toen verkocht. Rijdt nu nog af en toe op de Rennert van mn broertje, dat ding heeft inmiddels ook al weer 4000 km in een paar maanden.
 
mijn eerste pk50. teller was gestopt na 15jaar. ik had hem net en reed er 2 dagen op. teller RIP. er zal 22000 op moeten staan. @ me rally stonden 15000 toen ik hem verkocht. op me 2de pk50 stonden 23000km en teller werkte nog steeds na 18jaar. teller van me staat op 11000 maar dat zullen er wel veel meer zijn. ik zelf heb dit jaar denk ik zo`n 18-20k km gereden.
 
Back
Top