This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aansluitingen Gurtner PAM 338 carburateur Peugeot Fox

FoxyFoxtrot

New Member
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over de verschillende aansluitingen aan mijn Gurtner carb op mijn Peugeot Fox (met handchoke). Weet een van jullie waar de aansluiting voor is, die ik op de foto die ik heb bijgevoegd (niet mijn foto, maar ik heb dezelfde) heb omcirkeld? Ik heb laatst namelijk een nieuwe Gurtner carburateur op mijn Fox gezet, en heb toen deze aansluiting afgesloten, aangezien ik dacht dat het waarschijnlijk iets te maken zou hebben met het mengen van mengsmering bij het Deluxe model (niet van toepassing voor mij). Echter twijfel ik daar nu over, en vraag ik me af of deze aansluiting wel afgesloten zou moeten worden. Sinds ik de nieuwe carburateur heb gemonteerd loopt de scooter namelijk ook minder (loopt goed stationair, trekt prima weg, maar richting vol gas stottert hij vaak, soms pakt ie het even op maar houdt daarna weer in...), maar dat is misschien voor een ander topic. Weet een van jullie waar deze aansluiting voor dient, en of het uitmaakt of je deze afsluit of niet? Alvast bedankt!

Groeten van Teun

Attachments

• GurtnerPAM338.png
    535.9 KB · Views: 4