Aansluiting vlotter oliereservoir Runner

Status
Not open for further replies.

Izimo

SWEETIES!!!
Zoals de titel zegt is mijn vraag welke aansluiting precies wat is op dat tankje.. komen namelijk 4 kabels uit 1 dikkere witte kabel (lijkt mij massa) en 2 paars/witte en 1 blauw/rode, had al gezien dat 1 paars/witte naar het dashboard (olielampje) gaat en de ander paars/witte naar de spanningsregelaar. Kreeg net een idee om zegmaar dat olietankje in de buddy van mn benelli te fixen en gebruik te maken van die sensor doormiddel van een lampje en ik zo dus kan zien wanneer ik bijna door mn brandstof heen ben.
Nu lijkt mij dat ik ws maar 2 van die pinnen maar nodig heb, maar dat weet ik dus niet zeker en bedradingsschema van de runner heb ik niet hier (lees kan het boekje van mn broertje niet vinden).
Dus als iemand dit weet zou ik dat heel fijn vinden ;)
 
Advertisement - register to remove this

Het zaakje werkt, dus bij deze sluit ik het topic, ben maar gewoon gaan meten met een spanningszoekertje en had ik 1 vd paars/witte op + accu gezet en hierbij komt uit dat dan op beide paars/witte stroom staat, en als ik dan de vlotter contact laat maken komt op zowel de witte als de blauw/rode spanning te staan.
Dus 1 paars/witte op + accu, daarna een kabel vanuit de witte naar een lampje en dan - accu... en klaar is kees :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top