Aanslagen in London...

Luister: ZE WORDEN GEVORMD DOOR IDIOTEN (kom ff niet op de naam) doden wordt daar idd gezien als een offer oid, maar dan nog, wij doen toch ook niet zo'n idioten onzin? Waarom hun wel?
 
beter schaven ze het hele moslim gebeure af

ene aan de macht zulle ze nooit komen optieve


kijk wat voorn gezeik we van ze hebben binne en buiteland :|
 
Et is gewoon kut wat er gebeurt in London en de rest van de wereld.

En jullie zijn kansloos want ik weet zeker dat dit topic binnen no-time dicht is. Praat normaal of ga naar fok.nl.
 
Badr said:
*Mee eens*

Daniel@NRG, je reageert als een kip zonder kop, leer eerst maar eens verder kijken dan je neus lang is. :L

Nee julie dan jullie praten als kippe zonder kopppe dus jullie vinden dat zijn bericht erger is dan 45 Doden wie is er hier dan de fool??? jij denk ik maat :W
 
als nederland zich met nix had bemoeit of zich er gewoon buiten had gelaten dan had niemand wat te vrezen maja is ook wel lastig omdat je dan van de ene kant toch terrorisme vrij spel geeft
en soms kan het te koste van je eigen land gaan
dus nu is het afwachten en kijken wat er gaat gebeuren
maar ik denk dat nl ook wel aan de beurt komt dat weten de meeste mensen zelf ook wel
ze hebben al mensen gevonde hier in nederland met die plannen etc
dus gaat niet lang meer duren denk ik zo ;)
 
dragsterlover said:
laatst gehoord op T.V over 20 jaar staan ze hier aan de macht,bereid me alsvast voor :p


dan weet ik zeker dat ik in het verzet ga, allemaal afmake, figure die dit doen zijn geen mensen meer!!
 
Er zijn nu ook al van die zotte buitenlanders die het in hun hoofd halen hier de boel over te nemen, Pas geleden zij zon achterlijke via internet wij nemen alles over kanker kaaskoppe, had ie eens in mijn gezicht moeten zegge
 
ik ben zelf ook een buitenlander
en het is niet dat ze het willen overnemen
het is dat ze hier dingen mogen doen dat ze in hun eigen land niet mogen doen en daarom worden ze zo... nederland is een vrij land alles kan en alles mag dat weet iedereen dus meeste mensen maken daar gebruik van
maar het ligt niet alleen aan hun
als je kijkt wat er ook een rol speelt racisme bv komt nog genoeg voor
dat speelt ook een factor voor hun gedrag...
van het 1 komt het ander ;)
niet alleen van 1 kant bekijken ook kijken waardoor het komt...
 
AntifoXx said:
ik ben zelf ook een buitenlander
en het is niet dat ze het willen overnemen
het is dat ze hier dingen mogen doen dat ze in hun eigen land niet mogen doen en daarom worden ze zo... nederland is een vrij land alles kan en alles mag dat weet iedereen dus meeste mensen maken daar gebruik van
maar het ligt niet alleen aan hun
als je kijkt wat er ook een rol speelt racisme bv komt nog genoeg voor
dat speelt ook een factor voor hun gedrag...
van het 1 komt het ander ;)
niet alleen van 1 kant bekijken ook kijken waardoor het komt...

majah, we kunnen er alleen niets tegen doen...
 
efsane said:
:|
Reageer dan niet! En iedereen is maar aant vooroordelen, generaliseren, en hersenloos aant blaten. Kijk verder dan dat je neus lang is ajb!!!:|

Wat denk je zelf nou wel niet? Hersenloos geknerp hoor ik alleen van jouw kant.
Moet ik zeggen "Bedankt" en verder lopen alsof er niets aan de hand is? Denk het echt niet, dat gebeurt al veels te veel.

Mensen moeten hun kop uit het zand halen, we hebben het al veels te ver laten komen. Eerst Madrid, nu Londen, Amsterdam next?
Opsodemieteren, het wordt tijd dat mensen eens stevig worden aangepakt in plaats van dat idiote huidige beleid dat men probeert te voeren.

Een aanslag op het OV is er opgericht om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, LMFAO voor degenen die dit proberen te rechtvaardigen met dat idiote "maar zij gooien bommen op het Midden - Oosten" geknerp.

Ik wil jou wel eens horen als je vader wordt opgeblazen in een trein oid
 
TresurP said:
... in plaats van dat idiote huidige beleid dat men probeert te voeren.

Naar mijn mening is het huidige beleid al redelijk hard.

Hoe zou jij het dan graag willen zien?
 
AeroXJunkii said:
Nee julie dan jullie praten als kippe zonder kopppe dus jullie vinden dat zijn bericht erger is dan 45 Doden wie is er hier dan de fool??? jij denk ik maat :W

OMG, wat is dat voor opmerking. We hebben het over Daniel@NRG die opmerkingen plaatst wat nergens over gaat.

We hebben het helemaal niet over gehad dat we het niet erg vinden wat er met de slachtoffers is gebeurd. Tuurlijk vinden wij het erg wat er is gebeurd.

Jij lult, ik praat! :W
 
Het was natuurlijk te verwachten na een jaartje of 4 a 5.... Denk maar niet dat die terrorristen stil zitten, terwijl wij interressante oefeningen houden...:X
 
@Dennis
met ze alle er iets tegen doen zou denk ik een droom zijn
want het zal nooit zover komen dat weet ik wel 100% zeker en als je een beetje goed nadenkt snapje waarom ik zo denk... mensen zijn te verschillig dus tot 1 standpunt komen zou nooit gebeuren.. sommige mensen laten het gewoon links liggen en denken dat het allemaal wel goed komt maja..

en nederland heb idd een z8te beleid dus zelfs wanneer deze mensen gepakt worden hebbe ze :
en een grote kans om weer vrij te komen
en als ze schuldig gevonde worden dan zijn ze over 5/6 jaar weer op straat dus hier in nederland gaat het cker menes worden ..

ze hadden laatst een krl gepakt met wapens in zijn huis en plattegronden plannen etc om een aanslag te voeren... rechtszaak word gehouden

-eindstand krl word vrijgesproken

maja ik zorg dat ik hier over paar jaar weg ben want ik ga niet w8te tot wanneer ik hoor dat me pa is overleden etc...
 
Sander said:
Het was natuurlijk te verwachten na een jaartje of 4 a 5.... Denk maar niet dat die terrorristen stil zitten, terwijl wij interressante oefeningen houden...:X

Maak er maar 1 jaar van...

11 maart @ Madrid, zo'n 190 doden.
 
zal wel een zwaar beveiligde vierdaagse worden hier in Nijmegen. Vorigjaar was er ook al dreiging voor aanslagen. de 4daagse is natuurlijk ook een goede gelegenheid voor terroristen om een aanslag te plegen aangezien er uit ieder westers-land wel militaire eenheden meelopen en er ook erg veel burger publiek in de stad is...
 
ik had eigenlijk verw8t koninginendag maja is nix gebeurt...
maja als ik een terrorist zou zijn zou ik de drukste dag kiezen waarmee je de meeste sl8toffers mee kan maken en dat is toch echt koningenendag en zoiets kan je toch echt niet tegenhouden
maakt niet uit hoe goed getraind je ben want het kan overal gebeuren en op alle manieren en op alle tyden ;) dus op zoiets ben je echt niet voorbereid...


maja om binnen te zitten wanneer er evenementen zijn dat is ook niet te doen...
zoiets als opgesloten in eigen land :p in je kamer oke maar eigen land :p
ik vind het toch wel erg als ik zie wat er allemaal gebeurt en als ik ff goed ga nadenken dan gaan we niet dood door een komeet of kanker ofzo
het zijn de mensen die zichzelf afmaken voor eigenlijk helemaal nix :S
 
Back
Top