Aanslagen in London...

Aerox Jaguar said:
Dat is idd t kromme van die kl*te wetgeving hier :r Ze WETEN dat die gasten fout zijn maar door die lompe regels moeten ze weer vrijgelaten worden 8P 8P !!!!

idd, die mensen moeten ze gewoon martelen tot ze praten...
kun je zeuren wat je wil over de universele verklaring van de rechten van de mens maar hun zijn beesten dus kan best een uitzondering gemaakt worden...
 
Maar bush gooit geen bommen in de metro... ik weet dat die knakker ook niet helemaal goed bezig is.. maar hij PROBEERT iig nog "schuldige" mensen te treffen.. die extremistjes die gooien maar raak en willen zo veel mogelijk dood en verderf saaien :!
 
Het boeit me allemaal helemaal nix wie, wat fout doet. Wat me wel boeit is dat het mij nu veels te dichtbij komt, en je er gewoon geen reet aan kan doen. Het schelden en vloeken hier gaat sowiezo nergens over, want je kan toch geen schuldige aanwijzen, en mensen die denken dat ze het wel kunnen zijn aan het generaliseren.

Dus laten we het nou gewoon rustig houden hier, het gebeurt gewoon, zo zit deze kutwereld gewoon inelkaar, laat het over je heen komen en zeg amen. Ik bedoel...wat bereik je nou eigenlijk met dat gezeik hier? Iedereen denkt er uiteindelijk hetzelfde over, maar geen van allen kunnen er wat aan doen. Dus...hou het rustig, misschien dat het slotje er dan nog niet opgaat.
 
RonnyBravo said:
Maar bush gooit geen bommen in de metro... ik weet dat die knakker ook niet helemaal goed bezig is.. maar hij PROBEERT iig nog "schuldige" mensen te treffen.. die extremistjes die gooien maar raak en willen zo veel mogelijk dood en verderf saaien :!

Inderdaad...het leger probeert nog zo min mogelijk onschuldige mensen te doden, maar waar gehakt wordt vallen spaanders. De terroristen daarentegen willen juist zoveel mogelijk onschuldige mensen doden, dat is het grote verschil.
 
Pronk said:
Inderdaad...het leger probeert nog zo min mogelijk onschuldige mensen te doden, maar waar gehakt wordt vallen spaanders. De terroristen daarentegen willen juist zoveel mogelijk onschuldige mensen doden, dat is het grote verschil.

klopt...

maar de gedachtengang snap ik niet, wat winnen ze daar mee?
ze vechten een oorlog die ze nooit kunnen winnen...
 
dragsterlover said:
de mens maak zichzelf kapot denks :rolleyes: beetje jammer.

de terrorist maakt de mens kapot...

NRG subaru WRX said:
klopt...

maar de gedachtengang snap ik niet, wat winnen ze daar mee?
ze vechten een oorlog die ze nooit kunnen winnen...

wat moeten ze dan? in een hoekje gaan zitten huilen en wachten totdat die moslims de hele westerse wereld over genomen hebben?
 
Daniel@NRG said:
Dude, op jou kots ik weet je dat, deze kankerzooi nog een beetje goedpraten ook. Jij vind dus dat die mensen die zo iets doen hersens hebben? Volgens mij stond jezelf achteraan bij het hersenen uitdelen.

Laten we het zo zeggen, degene die het gepleegd hebben zijn iig 100x slimmer dan jou achterlijke aars
 
Pfff, kijk nu Nederland 2... Tuurlijk, het gaat over Al Qaida (?) en er zit weer een buitenlander die er direct ' verstand' van heeft....
 
RonnyBravo said:
de terrorist maakt de mens kapot...



wat moeten ze dan? in een hoekje gaan zitten huilen en wachten totdat die moslims de hele westerse wereld over genomen hebben?

Of moeten die moslims dan wachten tot zij 'ver-westerd' zijn/worden?

Ik probeer me ook beetje in gedachten te plaatsen van zo'n moslim.

Nogmaals ben anti-terreur/geweld of wat dan ook, mijn motto is nog altijd:
make love not war :*
 
Oh, en zijn terroristen geen mensen? (sommige niet nee)
Ik vind het goed kut iig. Want wie weet binnekort staat nederland op z'n kop door een of andere kut actie.. En het is gewoon klote dat men dit niet in de hand kan houden, de mens maakt elkaar kapot.. Het gaat gewoon te ver.



peace.
 
Pff, het zijn dan nog altijd mensen die gevormd zijn door idioten, tuurlijk moet ik er niks van hebben, maar als er van zo'n kansloze uitspraken worden gedaan hoeft het voor mij ook niet.. en noem je dat dan geen generaliseren?
 
Ruben said:
Laten we het zo zeggen, degene die het gepleegd hebben zijn iig 100x slimmer dan jou achterlijke aars
*Mee eens*

Daniel@NRG, je reageert als een kip zonder kop, leer eerst maar eens verder kijken dan je neus lang is. :L
 
aangezien de mensen met de reactie die de meeste normale mense nu bij
zich draagen meteen gebanned worden zeg ik maar


het moet gvd maar is afgelopen zijn

en r.i.p voor de slachtoffers :|
 
We kunnen allemaal wel blijven blaten over waarom en hoe het gebeurt is, maar het is nu eenmaal gebeurt en je doet er geen FUCK aan, hoe zeer je dat ook zou willen, als iemand een suggestie weet voor een oplossing laat maar eens horen, ik weet iig niks.
Het zal gewoonweg kut blijven hoe je het ook wend of keert.
 
Back
Top