^@#$%Âanrijding!!

MadMan

Well-Known Member
Ok, nou dat weer.. reed ik vanochtend naar school, kwam ik een groep koters tegen, allemaal meisjes. Ze kwamen me tegenmoet op een fietspad waar het 1 richtingsverkeer is, en ik goed reed. Ik claxoneer en minder vaart en de groep gaat aan de knat.
Ik er langzaam langsop, duikt zo'n doos voor m'n scooter. Een korte maar hevige klap volgt... Alle 2 geen lichamelijke schade... Ik kijk naar m'n scoot---> Voorkap gescheurt paint beschadigd, gat in beenschild en lichtkap beschadigt
mad.gif
mad.gif


Adressen uitgewisselt.... Ik von dat ik goed zat, hun reden tegen het verkeer in met 2 personen naast elkaar.... Ik ben een 'opgevoerde' scoot, heb net een boete van 60 piek van de juut thuisgehad...
Verzekering in werk gesteld, hopelijk krijg ik wat terug. Wat denken jullie ervan, zou ik wat terug krijgen?

Anders vraag ik Daan om wat advies? (king of torture) Greetz
mad.gif
man



------------------
Aprilia 'Army' Gulliver, min. hor. Polini Vario en Giannelli Sport Pro 5
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ik ben nooit offtopic
rolleyes.gif
...
Stratum:
-Sante
-Blue Parrot
-Tipsy Duck
-Heel soms: Kix (raddraaien)
-Heeeel soms: die tent met die houten voorkant (?)...
-Daarna val ik meestal om
smile.gif
...
En jij?
Greetz.

ik begin meestal in de Schoen(die tent met die houten voorkant) en als ik de weg dan nog kan vinden naar de Yes(relaxte muziek) en soms ff naar 't Begijntje (potje dammen ofzo). over omvallen gesproken: toen ik zaterdag de Schoen binnen kwam vroeg de barman of ik deze keer wakker ging blijven
biggrin.gif
biggrin.gif
(ik was de week daarvoor nogal padje kwijt)
 
Originally posted by Gijshouwen:
ik begin meestal in de Schoen(die tent met die houten voorkant) en als ik de weg dan nog kan vinden naar de Yes(relaxte muziek) en soms ff naar 't Begijntje (potje dammen ofzo). over omvallen gesproken: toen ik zaterdag de Schoen binnen kwam vroeg de barman of ik deze keer wakker ging blijven
biggrin.gif
biggrin.gif
(ik was de week daarvoor nogal padje kwijt)

Juist, De Schoen, dat was het... Lopen opvallend veel mooie vrouwen rond op donderdagavond (vraag me niet wat ze daar doen)...

Ik ben nooit van het padje af
rolleyes.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Gijshouwen:
ik begin meestal in de Schoen(die tent met die houten voorkant) en als ik de weg dan nog kan vinden naar de Yes(relaxte muziek) en soms ff naar 't Begijntje (potje dammen ofzo). over omvallen gesproken: toen ik zaterdag de Schoen binnen kwam vroeg de barman of ik deze keer wakker ging blijven
biggrin.gif
biggrin.gif
(ik was de week daarvoor nogal padje kwijt)

Juist, De Schoen, dat was het... Lopen opvallend veel mooie vrouwen rond op donderdagavond (vraag me niet wat ze daar doen)...

Ik ben nooit van het padje af
rolleyes.gif
...

Greetz.
 
****ON TOPIC****

Goed, vandaag de papieren van de verzekering van de tegenpartij gehad, nu dat ff invullen en schaderapport laten opstellen.. Dan zie we wel weer verder....

****ON TOPIC****
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Juist, De Schoen, dat was het... Lopen opvallend veel mooie vrouwen rond op donderdagavond (vraag me niet wat ze daar doen)...Ik ben nooit van het padje af
rolleyes.gif
... Greetz.

Zijn ze echt mooi of heb je tegen die tijd al zoveel gezopen dat ze mooi lijken (of ga jij niet onder het motto: net zolang blijven drinken tot ze knap worden
biggrin.gif
) ik kom er trouwens nooit op donderdag ik ben nl (nog) geen student. en of jij ooit van je padje bent of niet dat zullen we dan maar ff in het midden laten.
 
Originally posted by Gijshouwen:
Zijn ze echt mooi of heb je tegen die tijd al zoveel gezopen dat ze mooi lijken (of ga jij niet onder het motto: net zolang blijven drinken tot ze knap worden
biggrin.gif
) ik kom er trouwens nooit op donderdag ik ben nl (nog) geen student. en of jij ooit van je padje bent of niet dat zullen we dan maar ff in het midden laten.

*nog steeds offtopic-mode*

Ik drink nooit veel, ik houd niet van bier
wink.gif
wink.gif
...

By the way, zaterdagavond ben ik toevallig weer eens in Eindhoven, gezellig
smile.gif
...

Greetz.

*nog steeds offtopic-mode*
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
*nog steeds offtopic-mode*

Ik drink nooit veel, ik houd niet van bier
wink.gif
wink.gif
...

ikke wel
biggrin.gif
alhoewel dropshot,tequila, breezer e.d. gaan er ook wel in
biggrin.gif



By the way, zaterdagavond ben ik toevallig weer eens in Eindhoven, gezellig
smile.gif
...
Greetz.
*nog steeds offtopic-mode*

ik ook misschien ik hoop alleen dat het niet weer zo druk is (meestal merk ik het toch niet meer maar het gaat om het idee)
 
hm ik rijd meestal redelijk beschaaft, alleen hier op de dijk waar auto's ook volle bak rijden ga ik valan, in de stad en als het druk is gewoon beetje gemak houden.
behalve als ik echt haast heb....
smile.gif
dan gaak loss, maarjah gewoon blijven anticipreren en uitkijken he, geen onnodig risico nemen
 
Back
Top