Aanraders Vario

Unfazed

New Member
Beste mensen,

Ik heb een vraagje ik ben bezig met m'n blok te reviseren en nu zag ik net dat mijn vario wel zijn tijd gehad heeft! ik vroeg mij af of mensen nog aanraders hebben voor vario's want er zijn er zoveel ik zie door de bomen het bos niet meer! ik dacht zelf lekker simpel voor Malossi multivar te gaan maar deze is aan de prijzige kant, dus ik dacht er zijn vast mensen die ervaring hebben met andere vario's die misschien wat goedkoper zijn en net zo goed!

Het betreft een Aerox uit 2005 met een 70cc alu van stage 6
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb een vraagje ik ben bezig met m'n blok te reviseren en nu zag ik net dat mijn vario wel zijn tijd gehad heeft! ik vroeg mij af of mensen nog aanraders hebben voor vario's want er zijn er zoveel ik zie door de bomen het bos niet meer! ik dacht zelf lekker simpel voor Malossi multivar te gaan maar deze is aan de prijzige kant, dus ik dacht er zijn vast mensen die ervaring hebben met andere vario's die misschien wat goedkoper zijn en net zo goed!

Het betreft een Aerox uit 2005 met een 70cc alu van stage 6
De polini vario schijnt qua prijs beter te zijn en ook meer compleet als de standaart multivar van malossi.
 
De polini vario schijnt qua prijs beter te zijn en ook meer compleet als de standaart multivar van malossi.
Polini is niet heel goed. Pas nog een awrox afgesteld donderdag. Dipte bij 60 altijd gewoon altijd. Geen touren meer en niks meer waard. Ding was als nieuw. Nu multivar en trekt auto wheelies alles is gewoon snel zoals tie hoor
 
Polini is niet heel goed. Pas nog een awrox afgesteld donderdag. Dipte bij 60 altijd gewoon altijd. Geen touren meer en niks meer waard. Ding was als nieuw. Nu multivar en trekt auto wheelies alles is gewoon snel zoals tie hoor
Dan trek ik mijn advies in, het was van horen zeggen heb zelf ook een multivar had alleen de MHR versie moeten pakken
 
Polini is niet heel goed. Pas nog een awrox afgesteld donderdag. Dipte bij 60 altijd gewoon altijd. Geen touren meer en niks meer waard. Ding was als nieuw. Nu multivar en trekt auto wheelies alles is gewoon snel zoals tie hoor

Of het ligt aan je afstel kunsten, hoef je de vario nog niet de schuld te geven.

Mijn ervaring is dat de multivar echt te duur is, en iedereen trapt naar steeds weer in..
De vario loopt opzicht wel prima, maar kwa slijtage doet deze het onder een powerone variotje van 35 euro.
Dus als je dat ding onder je scooter hebt zitten, voel je je zelf wel een beetje bekocht als je weet dat er goedkopere zijn die beter doen.
 
Nou de beste afsteller ben ik niet. Maar jongen kwam aan en had zelf alles geprobeerd. Nu een ooos verder
Elke combinatie. Van Malossi wit geel rood
Rollen 3,4-6
Trekveren omega en Malossi. Niks werkte altijd een dip bij de 60 ofzo
Toen zei ik Naja t gaat nie Echr zo. Dus zijn we eerst de koppeling gaan Deon dat veranderende niks toen ik mijn stage 6 erop zette toen de achter poullie ook niks. Koppelingshuis half poullie ook niks…. Andere vario en adsgwllen

Dus denk dat deze opmerking beetje kneuzig is van je
Of het ligt aan je afstel kunsten, hoef je de vario nog niet de schuld te geven.

Mijn ervaring is dat de multivar echt te duur is, en iedereen trapt naar steeds weer in..
De vario loopt opzicht wel prima, maar kwa slijtage doet deze het onder een powerone variotje van 35 euro.
Dus als je dat ding onder je scooter hebt zitten, voel je je zelf wel een beetje bekocht als je weet dat er goedkopere zijn die beter doen.
 
Nou de beste afsteller ben ik niet. Maar jongen kwam aan en had zelf alles geprobeerd. Nu een ooos verder
Elke combinatie. Van Malossi wit geel rood
Rollen 3,4-6
Trekveren omega en Malossi. Niks werkte altijd een dip bij de 60 ofzo
Toen zei ik Naja t gaat nie Echr zo. Dus zijn we eerst de koppeling gaan Deon dat veranderende niks toen ik mijn stage 6 erop zette toen de achter poullie ook niks. Koppelingshuis half poullie ook niks…. Andere vario en adsgwllen

Dus denk dat deze opmerking beetje kneuzig is van je
nee, jouw post is van een hoger niveau (dan groep 3)
 
Wat ik vind van Polini Hi-Speed Vario is het volgende :
Ten eerste is het tekoop als een heel mooi uitziend set , incl. 2 sets rollen en een Vsnaar en 2 x drukveer , Kost 108,00.
Ik heb nu al 3 x meegemaakt is na enige tijd dat er slijtage optreed in de Vario Ramplaat , de tandjes gaan kapot , en is lastig om van de krukas af te krijgen , en weer terug te plaatsen, en wat ook de splain van de krukas beschadigd.
Een nieuwe Ramplaat is los niet tekoop , ( wat bij Malossi wel mogelijk is .
Als je de klacht meld , krijg je de mededeling dat het gewoon slijtage is , of dat de Setup te zwaar is voor deze Vario ( incl. Dr 70cc).
Ik vind het waardeloze troep iig.
 
Nou de beste afsteller ben ik niet. Maar jongen kwam aan en had zelf alles geprobeerd. Nu een ooos verder
Elke combinatie. Van Malossi wit geel rood
Rollen 3,4-6
Trekveren omega en Malossi. Niks werkte altijd een dip bij de 60 ofzo
Toen zei ik Naja t gaat nie Echr zo. Dus zijn we eerst de koppeling gaan Deon dat veranderende niks toen ik mijn stage 6 erop zette toen de achter poullie ook niks. Koppelingshuis half poullie ook niks…. Andere vario en adsgwllen

Dus denk dat deze opmerking beetje kneuzig is van je

Zie mensen altijd met rollen rommelen en denken dat ze er al zijn..
Af en toe worden er wat trekveren erin gezet en dat was het wel..

Drukveer lijkt bijna niemand over te praten..
 
Zie mensen altijd met rollen rommelen en denken dat ze er al zijn..
Af en toe worden er wat trekveren erin gezet en dat was het wel..

Drukveer lijkt bijna niemand over te praten..
Ik praat er hier degelijk wel over. Zie
Elke combinatie van Malossi wit tot rood zei ik
Post automatically merged:

Meestal is er een vriend die een paarse veer aanraadt :tearsofjoy:
Hebben ook Polini drukveren geprobeerd. En nog van dmp die ik had liggen dus heb ook vrijwel alle trekveren die ik had geprobeerd maar vooral de drukveren en de rollen. En ik raad daarom de vario nie aan.
 
Back
Top