aankoop bij max-parts.

Status
Not open for further replies.

maxieboy40

New Member
ik had een vraagje omtrent www.max-parts.nl, ik wou hier een setje allumanium voetplaten bestellen en een art4 slot. Maar kan niks vinden over deze site op het internet, mensen ervaring met deze webshop? aangezien ze een stuk goedkoper zijn dan anderen....
 
Advertisement - register to remove this

Ken de winkel zelf niet maar de reviews zien er goed uit:

https://g.co/kgs/qzrFHt

[/QUOTE]
Wat zeggen reviews tegenwoordig nog ?
Deze kan men, tegen betaling, kopen.
Let wel:
Ik zeg NIET dat dit op deze site gebeurt, maar ik zet ALTIJD mijn vraagtekens hierbij.
Op elke site...!!!
Beter is om bij forums, zoal deze, de ervaringen te checken van mensen die bij de site hebben gekocht...
 
Wat zeggen reviews tegenwoordig nog ?
Deze kan men, tegen betaling, kopen.
Let wel:
Ik zeg NIET dat dit op deze site gebeurt, maar ik zet ALTIJD mijn vraagtekens hierbij.
Op elke site...!!!
Beter is om bij forums, zoal deze, de ervaringen te checken van mensen die bij de site hebben gekocht...
Kom op zeg...

Een beetje zelf zoeken en je weet genoeg over een winkel om te overwegen.
Reviews kopen? Vrij nieuw voor mij maar ok ik snap je.
 
er zit wel een verschil van €30,- in de verkoop prijs en aangezien ik geen reviews buiten de google pagina om kon vinden. wou ik weten of jullie dit betrouwbaar vonden, of er ervaring mee hadden.
 
Maxparts bestaat iets meer dan een jaar, netjes in het KVK vermeld (kan je zelf gewoon zoeken).

Stuur ze een berichtje als je het niet vertrouwd, ik heb zelf geen ervaringen met ze.
 
Maxparts bestaat iets meer dan een jaar, netjes in het KVK vermeld

Ingeschreven staan bij de KVK wil niets zeggen over de betrouwbaarheid over de ondernemer.

Ieder boeren-L.U.L. kan zich hier inschrijven.

Dit is alleen maar i.v.m. de belastingdienst.

Er is hier al veel over gezegd/besproken in diverse programma's zoals: Kassa, Radar en Opgelicht.
 
Ingeschreven staan bij de KVK wil niets zeggen over de betrouwbaarheid over de ondernemer.

Ieder boeren-L.U.L. kan zich hier inschrijven.

Dit is alleen maar i.v.m. de belastingdienst.

Er is hier al veel over gezegd/besproken in diverse programma's zoals: Kassa, Radar en Opgelicht.

Als je ook even kijkt, zie je dat ze al geruime tijd staan ingeschreven ook met nog een 2e onderneming die al veel langer actief is. Tuurlijk kan iedereen zich inschrijven, maar een malafide webshop heeft vaak minder info staan + vaak kort ingeschreven.

Niet alles is slecht op internet ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top