[Aangeboden] Yasuni R voor piaggo!

Status
Not open for further replies.

Michel

Well-Known Member
Lak zit er nog op, is met knetternde demper met het vage tuutje die uitsteekt, en dus niet half rond is ....

goede staat ...

het ophangingspunt is gelast.... al tijd geleden gebeurd, maar rijd nog steeds perfect.

prijs : vanaf 90 exc. bieden

info van het lassen;

als je ophanging eraf haalt , hou je twee ronde gaten over waar die 2 bouten doorheen gaat om de ophanging vast te houden, 1tje was dus gebroken, maar is heel mooi en netjes gelast, vind er geen hinder meer van.....


Groeten.

Michel
 
Advertisement - register to remove this

Pic...

remcouitlaat.JPG


veertje hek niet meer, dit is dus wel het expansie gedeelte wat ik heb, maar dus niet de demper, zoals ik al zei, ik heb die demper met het knetterende geluid.

ook te ruil tegen een goede krukas voor pia liefst met lagers ... (c3/c4) doppler, malossi polini hebo etc.
 
is het de uitlaat op de foto? want volgens mij heb je gewoon een foto van internet geplukt van een R. Want je hebt ie veer niet meer en een andere demper. Laat eens een foto zien van de uitlaat waar het omgaat.
 
de demper is dus geen alu demper vriend...het is een (ouwe) type c16/c20 demper die er nu opzit met een ''geknikte'' tuut en geen ronde tuut zeg maar.
grtz
 
Ey gast, ik zou die uitlaat maar eens snel een keer opsturen,
anders word je wel heel snel erg superpopulair op dit forum.*D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top