[Aangeboden]yasuni R min hor

Status
Not open for further replies.

marbossi

Well-Known Member
Er is 4 x mee gereden en ziet er dus perfect uit. echt als nieuw. De kleur van de expansie is nog grijs en niet bruin ofzo. geen roest en een aluminium demper. Hij is van een kennis van me, niet van mij. natuurlijk wint de hoogste bieder maar de vr pr is 125 euro. pm-en of mail naar marbossi@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

is het er weer 1tje met alu demper t lijkt wel of mina alleen alu dempers gebruikt en pia kevlar :||(

kan je niet ff een kevlar demper erop zetten dan ben ik je man :) of zonder demper verkopen misschien ?
 
Originally posted by Rikkademous
is het er weer 1tje met alu demper t lijkt wel of mina alleen alu dempers gebruikt en pia kevlar :||(

kan je niet ff een kevlar demper erop zetten dan ben ik je man :) of zonder demper verkopen misschien ?

Krijgt men hier geen ban voor?
 
offtopic: nee hier krijgt men net geen ban voor maar beter had hij me ff kunnen pm-en. Er is al 125 euro geboden dus hoogste bieder binnen twee dagen anders is ie verkocht.
 
Ik had ergens gelezen dat alles dat geen betrekking heeft tot de verkoop kan lijden tot een ban. Dus ook technische dingen of welk dempertje nu het mooist is. Maar geloof dat ze dat dus niet zo streng meer doen (of ik krijg hier opeens een ban voor).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top