[ Aangeboden ] Mina hor: Malossi Multivar | 2 70cc giet cilinders

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Oke, te koop voor Minarelli Horizontaal:



Malossi Multivar Sport

Zat er niet zo lang onder, heeft wel wat vage plekken, maar geen rare opstaande randen ofzo, dus niks waar de vsnaar tegen zou worden gehouden ofzo. Ik probeer het zsm op foto te zetten.

€ 30 exclusief verzendkosten


VERKOCHT



Top Performances 70cc giet tuned (zwarte ronde cilinder)

Niet extreem getuned volgens mij, uitlaatpoort is afgewerkt (gepolijst) en wat verhoogd en verbreed. Deze cilinder bevat alleen GEEN zuiger... Verder is er ongeveer 2000 km mee gereden. Cilinderwand is nog perfect, net als de rest van de cilinder.

cilind.jpg


€ 60 exclusief verzendkosten



Metrakit 70cc giet

Een gewone 70cc giet van Metrakit. Ook deze kit mist iets... namelijk de kop. Dus je krijgt de cilinder en een zuiger. Alles nog intact, en er is niet veel meegereden, zon 700 km.

€ 50 exclusief verzendkosten


---

Alles is vraagprijs, en ik maak er soon fotos van, wil je wat weten, post het hier, of pm me of mail me, maakt niet uit, doe maar wat :) !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

sorry voor het offtopic gehalte maar die TP is nieuw (225 gulden) 102 euro.... een zuiger kost +-40 euro voor die cilinder.
 
Originally posted by jorick
sorry voor het offtopic gehalte maar die TP is nieuw (225 gulden) 102 euro.... een zuiger kost +-40 euro voor die cilinder.

hey gozer, vraag ik om zulke info? Anders hou je ff lekker je mond en ga je weer verder leven in dat fantasiewereldje van je, die info die jij geeft klopt voor geen meter, die cilinder kost 130 euro nieuw, bij een goedkoop adres, dus bij de dealer betaal je er nog is 30 euro extra voor. Verder issie nog is getuned dus ook weer wat extra waarde.

Voor die zuiger ga ik mailen, maar 40 euro lijkt mij wel heel veel.

Natuurlijk probeer ik er een mooi prijsje van te maken want het ligt toch maar te vallen, maar je moet ff niet zo raar lopen doen, ten eerst, mag je niet offtopic gaan en ten tweede gaat het nergens over.
 
Originally posted by marbossi with
70 euro incl. verz + zuiger. voor tp70

Hhehe, ja ik ZEG toch, er zit geen zuiger bij! Dus dan kan je er ook neit bij krijgen. En dan nog, 70 euro is veels te weinig. Nog serieuze bieders?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top