(AANGEBODEN) Blitse Aprilia SR Minarelli Horizontaal LC Double Disk

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Ik verkoop hierbij me scooter omdat ik sinds gisteren een nieuwe Tomos Snor heb gekocht daarom wil ik me SR verkopen. Het is geen nieuwe scooter meer en dat is ook logisch ;)

De SR is van bouwjaar 1999. Ik heb er zelf niet erg veel op gereden. De kilometer stand is 6655 Km. De scooter is ooit overgespoten door de vorige eigenaar.
Motorisch is hij geheel perfect. Hij heeft niet veel kilometers gelopen en start perfect. Meestal is 1x kicken genoeg om de scooter al te starten.
Het minpuntje is dat de accu eigenlijk gewoon op is. Koud elektrisch starten gaat niet want je hoort wel de startmoter even maar de accu geeft de startmoter niet genoeg spanning om de startmoter te laten draaien. Als je er mee gereden hebt start hij wel weer elektrisch. Een accu heb je al vanaf 10 euro tot rond de 25 euro. Dus zo heel duur is het vervangen niet.
Er is ook nog een plaats voor een begrenzer als dat moet.
De scooter is geheel orgineel (zonder begrenzers) en loopt 85 km op de teller. Eventueel is de scooter af te voeren, je krijgt van mij er een gratis nieuwe varioring erbij.
Verder werkt alles van de scooter, dus lampen en lampjes, en de remmen werken geheel perfect. De banden hebben genoeg profiel en dat is ook te zien.

Bij de scooter krijg je een fles scooter olie en een dikke kettingslot + schijfrem slot.

Ik wil minimaal 600 euro voor de scooter hebben. Als er hogere bieder zijn dan hoor ik het wel. :*

Foto`s:






















Je kan me mailen naar jongetje@cistron.nl een PM sturen :)
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top