aandachtspunten @ athena racing 70cc ( mina horz lc )

antonrox

Ouwe Rot
Hey

Binnekort ga ik een 70cc athena racing bestellen voor me rox.

Maar zijn er nog speciaale dingen die aan de cilinder moeten gebeuren voordat ik hem monteer ? afwerken enz enz ?

Verder had ik nog een vraag.... Welke uitlaat doet het leuk op een athena racing ? C16 doet het goed heb ik begrepen en gelezen in de search , maar die ga je steeds meer zien , ik wil iets aparts , maar wel een pijp die ongeveer hetzlfde vermogen als c16 geeft @ athena racing ?

ciau

Advertisement - register to remove this

verder HOEF je er niks aan te doen , alleen even een beetje olie in de cilinder smeren voor het monteren. c-16 loopt gewoon goed op zoiets , shot zal het ook goed doen , samba competition etc. etc. etc.

afwerken is nooit slecht natuurlijk ;-)
als je origineel wil zijn koop je een athena uitlaat, ik heb dr nog niet veel over gehoord maar bijna niemand rijd ermee naar mijn weten en de uitlaat is naar mijn weten ontworpen voor de cilinder...

hijs geloof ik 250,- dus dat valt ook mee vergeleken met MHR ;-)

suc6!

Dat van die Athena wil ik ook wel weten, aangezien ik net een Athena 70 vlinder heb aangeschaft... En of ik nou wel goed zit met me gloednieuwe C16? Want als die uitlaat ontworpen is voor die cilinder, dan zou het toch wel logisch zijn dat die uitlaat het beste presteerd..... Iemand meer info/ervaring met deze uitlaat?

Ik zou de athena racing uitlaat nemen :). Ik heb die pijp zelf ook op n athena cilinder gehad en dat reed zeker leuk. Pijp is apart, mooi en gewoon een goede pijp, (demper kan je beter wel wat gaatjes bij boren voor extra demping).

Back