[A]Zip AC frame+pia rad's en aerox reservoir

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
lijkt me duidelijk. Geen roest, compleet met halve kabelboom en zij-standaard 8P. Frame is recht, eerlijk, en geen scheurtjes oid. Wat geef je ervoor?

Verder heb ik ook nog veel standaard pia zooi liggen, als je iets moet hebben zeg je het maar. Er liggen ook nog 2 pia radiateurs en een aerox reservoir. Als je deze voor elkaar zet past het in ieder geval makkelijk in een NRG in combo met het aerox reservoir. De overloop van 1 radiateur is al dicht gedefcon-ed.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zal vanmiddag ff pics schieten van het frame, en van de radiateurs en nog wat andere dingetjes die ik te koop heb liggen.
 
niemand interesse in dat AC frame? ideaal voor een project. Ik wil er minimaal 50 euro voor hebben.
 
Last edited:
pics individueel op te vragen bij pronk:

net gemaakt, alvast alles op 1 hoop gegooid

verkoop.jpg
 
Zoals Sander al zei, ik heb van beide radiateurs ook gedetailleerde foto's liggen. Eentje is in ieder geval voor Freezer (mits hij het niet erg vindt dat er een paar lamellen verbogen zijn, en de lak er een beetje af is, de spoelkanalen zijn nog helemaal intact) en de ander is ws. voor kobus....ik zal ze zo ff hier uppen.

Ennuh...voor melandri rulez : Dit is de carterkap die ik verkoop, hoeveel wil je ervoor geven?
 
Foto's

De radiateur van Freezer, en het aerox reservoir dat ook nog te koop is :

radiateur-resevoir2.jpg


Een foto van de wat mindere radiateur voor kobus, verbogen lamellen, en een beschadigd, maar niet lek! spoelkanaal :



radiateur1.jpg


De carterkap voor melandri rulez,, hoeveel wil je ervoor geven? "

nrgcartercap1.jpg


En de standaard vertandingen, standaard poulies en koppelingshuis voor Menn0 :

stndvert1.jpg


poelies2.jpg


Dit was het volgens mij
 
Ik heb je toegevoegd, maar melandri rulez was ookal geinteresseerd, die wie het meest biedt krijgt hem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top