Zenithdude Ben opzoek naar scoot 7 March 2004 #1 Te koop Yasuni Z Mino Horizontaal !! niet zo oud nog best netjes hij is eventueel ook te ruil tegen R of iets vergelijkbaars ...!!! Voor foto voeg me toe op msn ... !!! dj_josip@hotmail.com By The Way: Uitlaat gaat pas weg als ik een anderre heb !!! :! Met vriendelijke groet Zenithdude De uitlaat is eventueel te ruil tegen een cilindertje Geen Std En liefst met foto's Last edited: 7 March 2004
Te koop Yasuni Z Mino Horizontaal !! niet zo oud nog best netjes hij is eventueel ook te ruil tegen R of iets vergelijkbaars ...!!! Voor foto voeg me toe op msn ... !!! dj_josip@hotmail.com By The Way: Uitlaat gaat pas weg als ik een anderre heb !!! :! Met vriendelijke groet Zenithdude De uitlaat is eventueel te ruil tegen een cilindertje Geen Std En liefst met foto's
YasinB :: SA Slider:: 7 March 2004 #2 ik heb hier nog wel een Polini 70 giet AC liggen in goede staat ? ik hoor het wel van je als je belang hebt
ik heb hier nog wel een Polini 70 giet AC liggen in goede staat ? ik hoor het wel van je als je belang hebt
Zenithdude Ben opzoek naar scoot 8 March 2004 #5 Bied maar maar het liefst ruil ik em tegen uitlaat of cilindertje
Zenithdude Ben opzoek naar scoot 9 March 2004 #7 Uitlaat is nog helemaal netjes alleen beetje verroest in de bocht..
Zenithdude Ben opzoek naar scoot 11 March 2004 #12 deze uitlaat heeft 50 km gelopen .. :? dus hij is bijna nieuw
Zenithdude Ben opzoek naar scoot 13 March 2004 #16 Uitlaat is weer te koop kom op mensen bied maar zou ik zeggen ..