A ~Aprillia Gek~ Well-Known Member 13 April 2004 #1 voor 100 euro ex heb je een c16, alleen zonder beugel om de demper, en 1 veertje(niet noodzakelijk ivm beugel) als je intresse hebt kun je het hiet neer zetten, pmen of mailen, of je voegt me toe @ msn Erik Regeling aprilliabuszy@hotmail.com
voor 100 euro ex heb je een c16, alleen zonder beugel om de demper, en 1 veertje(niet noodzakelijk ivm beugel) als je intresse hebt kun je het hiet neer zetten, pmen of mailen, of je voegt me toe @ msn Erik Regeling aprilliabuszy@hotmail.com
E EVG Coev'en!!! 13 April 2004 #4 Originally posted by AeRoX MaX BiaGG okay maar eigenlijk nog niks gezien Click to expand... volgens mij heeft hij het niet tegen jou maar tegen apriliagek
Originally posted by AeRoX MaX BiaGG okay maar eigenlijk nog niks gezien Click to expand... volgens mij heeft hij het niet tegen jou maar tegen apriliagek
S SpeedStaH Well-Known Member 14 April 2004 #5 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel intresse in je c16 mail me @ manse_hans@msn.com of voeg me toe