dansend.zwijn
chem0
Te koop:
-Yamaha Neo's bouwjaar 2002 100% eerlijk, 100% recht, papieren aanwezig..
Ik verkoop mijn neo's omdat ik graag geld wil sparen voor mijn rijbewijs. Hij is motorisch in goede staat, moet alleen ff goed afgesteld worden. Optisch is hij minder aangezien er een scheur in de voetenplank zit. En 2 flinke krassen aan de rechterzijde ivm een schuiver. Het elektra gedeelte moet ook even nagekeken worden. Tis 1x kicken en lopen iig
Setup:
DR70 AC.. Is een keer licht warm gelopen geweest maar presteert nog goed!
17,5mm Dell'Orto Carb in zeer goede staat.
Yasuni R (alu) in redelijke staat.. lichte roestvorming @ flens, maar is makkelijk weg te schuren..
De rest van de setup gewoon std.. Werkt allemaal naar behoren.
Optisch:
TNT Stuurtje van dijkman.. alu kleurig met zwart beugeltje..
Tomaselli Snelgas (geen haaks model)..
Vraagprijs: €500,-
-Gilera Citta
Was altijd mn snorbrommertje om mee naar het werk te komen.. Keer een schuiver gemaakt, waardoor het stuur iets krom is.. Heb hem destijds overgespoten in mat zwart. Heeft gewoon 2 goede banden en heeft een leovince uitlaatje.. Motorisch is hij in redelijke staat (2 meter rennen en hijs aan) alleen moet zeker nagekeken worden omdat hij wel start en loopt, maar zichzelf niet vooruit kan rijden.. (misschien koppelingsprobleem of contactpuntjes?)
vraagprijs: €150,-
Over de vraagprijzen kan altijd gepraat worden..
Als je intresse hebt: contact via pm
Foto's heb ik ook, moet je maar om vragen als je ze wil
latuurrrrrrrrrrrr :* :X
-Yamaha Neo's bouwjaar 2002 100% eerlijk, 100% recht, papieren aanwezig..
Ik verkoop mijn neo's omdat ik graag geld wil sparen voor mijn rijbewijs. Hij is motorisch in goede staat, moet alleen ff goed afgesteld worden. Optisch is hij minder aangezien er een scheur in de voetenplank zit. En 2 flinke krassen aan de rechterzijde ivm een schuiver. Het elektra gedeelte moet ook even nagekeken worden. Tis 1x kicken en lopen iig
Setup:
DR70 AC.. Is een keer licht warm gelopen geweest maar presteert nog goed!
17,5mm Dell'Orto Carb in zeer goede staat.
Yasuni R (alu) in redelijke staat.. lichte roestvorming @ flens, maar is makkelijk weg te schuren..
De rest van de setup gewoon std.. Werkt allemaal naar behoren.
Optisch:
TNT Stuurtje van dijkman.. alu kleurig met zwart beugeltje..
Tomaselli Snelgas (geen haaks model)..
Vraagprijs: €500,-
-Gilera Citta
Was altijd mn snorbrommertje om mee naar het werk te komen.. Keer een schuiver gemaakt, waardoor het stuur iets krom is.. Heb hem destijds overgespoten in mat zwart. Heeft gewoon 2 goede banden en heeft een leovince uitlaatje.. Motorisch is hij in redelijke staat (2 meter rennen en hijs aan) alleen moet zeker nagekeken worden omdat hij wel start en loopt, maar zichzelf niet vooruit kan rijden.. (misschien koppelingsprobleem of contactpuntjes?)
vraagprijs: €150,-
Over de vraagprijzen kan altijd gepraat worden..
Als je intresse hebt: contact via pm
Foto's heb ik ook, moet je maar om vragen als je ze wil
latuurrrrrrrrrrrr :* :X
Last edited: