[A]X-box+2spellen

Status
Not open for further replies.

vivaatje

Well-Known Member
Ik heb hier een x-box staan, paar maandjes oud, kan exacte datum nog wel voor je nazoeken. Hij is maar een paar x gebruikt (als ik 5x zeg is het veel) en er zitten 2 spellen bij (Unreal Championship + Collin Mc Rae Rally 3), een DVD-kit + afstandsbediening en 3 controllers (1 kleinere, 2 normale).
Ik had een richtprijs in gedachten van zon 200euro!

Advertisement - register to remove this

Ruilen tegen een project scootertje (met mina hori of pia blok) met eventuele bijbetaling van mijn kant is ook goed mogelijk, maar ik zoek voor de duidelijkheid GEEN scooter die iets van 600euro nog moet opbrengen... Ik wil bij die x-box maximaal 150 euro bijbetalen voor een project scootertje!

ey man, ik heb hier een beta staan waar ik nix meer mee WIL doen, als je er nieuwe remblokjes indoet en er een nieuw lagertje inzet in het vertandingsgedeelte, issie weer als nieuw, hij is paars met wit(carters wit, velgen wit, hendels wit, rooster wit, tellers wit)

alles is in een autospuiterij gespoten en dus erg strak gedaan.

we hebben het er nog wel over, bel me anders op: 0642398277.

p.s. er zit een evo vario op en een metal uitlaat van gianelli

zit er een dvd afstandsbediening bij?
is de computer in goede staat?

BEL MAAR, IK BEN BIJNA NOOIT ONLINE;)

groeten van Karel.

sorry dat het zo lang duurde man, maar ik heb je telefoonnummer niet en ik vroeg me af of de deal nog doorgaat ;)

laat het me ff weten, je hebt mijn telefoonnummer toch, zo niet: 0642398277

laat het ff horen, liever via telefoon als hier, want ik kom hier niet vaak ;)

groeten van Karel.

Originally posted by -<White.noisE>-
sorry dat het zo lang duurde man, maar ik heb je telefoonnummer niet en ik vroeg me af of de deal nog doorgaat ;)

laat het me ff weten, je hebt mijn telefoonnummer toch, zo niet: 0642398277

laat het ff horen, liever via telefoon als hier, want ik kom hier niet vaak ;)

groeten van Karel.

We hebben hier een deal, deze topic kan dicht dus!!

Status
Not open for further replies.
Back