[A]Wat scooterspul (Pia,Mina,Morini)

Status
Not open for further replies.

Lennox

Well-Known Member
Ik moest vandaag van mn ouders mn schuurtje ontruimen, daarbij kwam ik spul tegen waar ik zelf niks mee kan. Misschien iemand anders nog wel :rolleyes: .

opruiming1.JPG


Orginele SR (2000) achterveer,Gewoon goed en recht. 15 €
Piaggio achteras, prima staat 15 €
Sigma tellertje (die dure versie, alleen teller + kabeltje) 10 €

De rest wat er op die foto bij ligt is van discutabele kwaliteit, of geschiedenis onbekend :p

Membraan/vario/Cdi allen standaard. Allen gratis af te halen omdat ik er geen probleem mee wil. Vario is zeer zeker ramgaar, CDI moet nog goed zijn geloof ik, membraan is ook wel te doen geloof ik.

opruiming2.JPG


Polini Funky uitlaat (Morini) 20 € (half zwart gespoten/deel gepolijst/deel bruinkleurig)
STD Mina uitlaatje zonder bocht 15 €
STD Pia (was van TPH meen ik) gratis (nogal verroest)

2 x Runnerkappen rechts. Ideaal voor een handige harry. stukjes afgebroken/schuren en noem het maar op (achterkap + voorkap)
Gratis af te halen.

opruiming3.JPG


Darkdream runner tank 5 €
Olietankje 10 €
Runner stuur 10 €
Ramgare voorvork gratis
Display van Runner (geen dagteller) 5 €
Runner luchtfilter, lekker vies. 5 €

Ik stuur die gratis spullen niet op, de rest zie ik ook het liefst opgehaald worden. Het mag niet in de grijze bak van mn ouders , anders had het daar allemaal al in gelegen 8P
 
Advertisement - register to remove this

Heeft niemand iets nodig :?

Ligt trouwens ook nog een Ibiza verwarmingsrad bij. En nog een hele vage radiateur. Deze is van Rood koper gemaakt (moest volgens verkoper beter koelen dan alu radjes.....)
 
Ik neem aan van wel, heb nu ook een "gewone" SR veer op mn scooter zitten.

Ik weet alleen niet of ie aan de onderkant ruim genoeg is, omdat mn nieuwe veer een beetje speling heeft (heb ik bij meer sr2000 s gezien met een andere veer) Dan zou je zeggen dat een Mina veer wat breder is van onder......
 
Bij die sigma teller zit wel een sensor?, weet je misschien of de teller zelf op een bevestiging van een BC400 oid past?
Vraagprijsje ibiza verwarmings rad?
 
Volgens mij zijn die dingen onderling gewoon universeel van Sigma. Aan dat draadje zit onderaan nog wel die sensor geloof ik. Alleen dat magneetje + "schuifje" dus niet meer

Ibizarad... 15 € ex ofzo
 
ben je niet toevallig een keer in dordt? of in de buurt. zover woon je niet van me vandaan :) voeg me anders ff toe.. tha_torch@hot
 
ik heb interesse in: STD Mina uitlaatje zonder bocht 15 €

Is de uitlaat nog goed, dus niet doorgeroest oid.

als hij nog in goede staat is geef ik er 15 euro incl voor !!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top