Lennox
Well-Known Member
Ik moest vandaag van mn ouders mn schuurtje ontruimen, daarbij kwam ik spul tegen waar ik zelf niks mee kan. Misschien iemand anders nog wel .
Orginele SR (2000) achterveer,Gewoon goed en recht. 15 €
Piaggio achteras, prima staat 15 €
Sigma tellertje (die dure versie, alleen teller + kabeltje) 10 €
De rest wat er op die foto bij ligt is van discutabele kwaliteit, of geschiedenis onbekend
Membraan/vario/Cdi allen standaard. Allen gratis af te halen omdat ik er geen probleem mee wil. Vario is zeer zeker ramgaar, CDI moet nog goed zijn geloof ik, membraan is ook wel te doen geloof ik.
Polini Funky uitlaat (Morini) 20 € (half zwart gespoten/deel gepolijst/deel bruinkleurig)
STD Mina uitlaatje zonder bocht 15 €
STD Pia (was van TPH meen ik) gratis (nogal verroest)
2 x Runnerkappen rechts. Ideaal voor een handige harry. stukjes afgebroken/schuren en noem het maar op (achterkap + voorkap)
Gratis af te halen.
Darkdream runner tank 5 €
Olietankje 10 €
Runner stuur 10 €
Ramgare voorvork gratis
Display van Runner (geen dagteller) 5 €
Runner luchtfilter, lekker vies. 5 €
Ik stuur die gratis spullen niet op, de rest zie ik ook het liefst opgehaald worden. Het mag niet in de grijze bak van mn ouders , anders had het daar allemaal al in gelegen 8P
Orginele SR (2000) achterveer,Gewoon goed en recht. 15 €
Piaggio achteras, prima staat 15 €
Sigma tellertje (die dure versie, alleen teller + kabeltje) 10 €
De rest wat er op die foto bij ligt is van discutabele kwaliteit, of geschiedenis onbekend
Membraan/vario/Cdi allen standaard. Allen gratis af te halen omdat ik er geen probleem mee wil. Vario is zeer zeker ramgaar, CDI moet nog goed zijn geloof ik, membraan is ook wel te doen geloof ik.
Polini Funky uitlaat (Morini) 20 € (half zwart gespoten/deel gepolijst/deel bruinkleurig)
STD Mina uitlaatje zonder bocht 15 €
STD Pia (was van TPH meen ik) gratis (nogal verroest)
2 x Runnerkappen rechts. Ideaal voor een handige harry. stukjes afgebroken/schuren en noem het maar op (achterkap + voorkap)
Gratis af te halen.
Darkdream runner tank 5 €
Olietankje 10 €
Runner stuur 10 €
Ramgare voorvork gratis
Display van Runner (geen dagteller) 5 €
Runner luchtfilter, lekker vies. 5 €
Ik stuur die gratis spullen niet op, de rest zie ik ook het liefst opgehaald worden. Het mag niet in de grijze bak van mn ouders , anders had het daar allemaal al in gelegen 8P