[A]voorvork + velgen (set) aerox/nrg

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb hier nog een zeer mooie set liggen voor een NRG , NTT of typhoon (mischien ook wel meer) , het betreft een Yamaha Aerox voorvork die ik heb pasgemaakt op een NRG , het kroonstuk is van Yamaha , de balhoofdpen van NRG die DOOR de vork heen zit , dus niet er zomaar bovenop gebakken oid. daardoor ook gewoon goed en geen beunrommel!

de vorkpoten zijn gewoon recht , er zitten nieuwe keerringen, stofringen in en nieuwe olie. stuurslot is niet mogelijk! echt voor een project! het kroonstuk is nog niet gespoten en is nu std zwart.

balhoofdmoeren en lagers zitten er ook bij.

verder is het een geheel met de velgen, ik heb er 10mm lagers ingezet en busjes gedraaid en uitgemeten , er zit ook nog een 10mm Yamama vooras bij.

de velgen zijn geel gepoedercoat en daarna niet eens mee gereden! er zitten nieuwe ventielen in en blauwe ventieldopjes. GEEN banden! \

ik vraag hiervoor 300 euro , dit is het ook zeker waard gezien het werk (lassen,draaien,persen,polijsten) en het materiaal en poedercoaten.

aangezien ik veel minarelli heb en ik dus weinig met piaggio doe op het moment wil ik me beperken tot minarelli. daarom gaat dit de deur uit..

evnetueel ook frame erbij te koop , samen met de vork 75 euro (dus 375 samen :p) , met versteviging , verder netjes alleen moet gelakt worden (is nu geel) , geen stukken afgeslepen!

ik heb er foto's van , maar ben niet van plan om zomaar iedereen foto's te sturen , als je echt serieus bent stuur ik ze wel op. anders kun je snel hier kijken :

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=10299

BIEDEN HEEFT DUS GEEN ZIN , alles is ZONDER verzenden!

echt een mooi project vorkje :)

morgen ben ik in Zwolle @ sobw races dus als iemand echt interesse heeft dan wil ik de set wel meenemen naar Zwolle , maar dan moet ik dat vandaag VOOR 5 uur weten!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top