[a] viper/urban kut/max biaggi zijkappen, yas r, shot (mina hori), demper en voorvelg

Status
Not open for further replies.

Opzorp

Il Duce
Ik kwam laatst in de schuur nog een hoop rotzooi tegen waar ik SNEL vanaf moet. Het betreft enkele kappen voor het oud model SR, dus de viper, urban kit en de max biaggi. Het gaat om prof gespoten zijkappen, waar de knipperlichten in zitten. Verder nog een voorkap die wat omhangingen mist en voorzien is van de nodige gaten en een grijze voorvelg.

Ook heb ik hier nog 2 uitlaten liggen voor minarelli horizontaal. Het gaat om een Nardo en Yasuni R. De Nardo zit een klein deukje in en is voor de helft opgeschuurd. Geen voelbaar vermogenverlies door het deukje aldus de vorige eigenaar, zelf heb ik er niet mee gereden. De nardo is compleet met ophanging, lange zwarte demper etc. De Yasuni R heeft een flinke deuk in de bocht, is een opknap uitlaat. Qua lak is hij verder wel in zeer goede staat. Deze is zonder ophanging, wel met demper flens.

Als laatst heb ik nog een Laser demper liggen, de bekende lange zilveren demper van de Laser X Pro.

Dit alles moet dus snel weg, het ligt nu al jaren onder me bed stof te vangen. Dus als er iets nuttigs bij zit, mail of PM me. Het hoeft niet veel te kosten.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top