JaapD bl44t 10 June 2003 #1 Speakers van sony nieuw in doos, 100W, incl snoeren ed: Nieuwe versterker van supertech, 400w: samen 40e ex
Speakers van sony nieuw in doos, 100W, incl snoeren ed: Nieuwe versterker van supertech, 400w: samen 40e ex
tupac_shakur121 tha P*I*M*P* 10 June 2003 #4 vraagprijs? en hoe groot zijn die speakers en versterker? laterz keffa
JaapD bl44t 10 June 2003 #5 vraagprijs is 40ex (lezen) maten zijn: versterker: 21 x 17 x 5 cm speaker is 13cm in doorsnee
bastaaa 100% Vlaming 10 June 2003 #7 heb wel intresse!! waarom doe je het weg?? add me maar op msn ofzo da_kid5@hotmail.com!! greeeetzzz bastaaa!!!
heb wel intresse!! waarom doe je het weg?? add me maar op msn ofzo da_kid5@hotmail.com!! greeeetzzz bastaaa!!!
Grijz Well-Known Member 10 June 2003 #8 Originally posted by bastaaa heb wel intresse!! waarom doe je het weg?? add me maar op msn ofzo da_kid5@hotmail.com!! greeeetzzz bastaaa!!! Click to expand... Omdat hij voor zijn ex-SR ooit een stereo aant maken was, mja, toen deed hij z'n SR weg, en heeft ie de stereoset ook niet meer nodig..
Originally posted by bastaaa heb wel intresse!! waarom doe je het weg?? add me maar op msn ofzo da_kid5@hotmail.com!! greeeetzzz bastaaa!!! Click to expand... Omdat hij voor zijn ex-SR ooit een stereo aant maken was, mja, toen deed hij z'n SR weg, en heeft ie de stereoset ook niet meer nodig..
JaapD bl44t 10 June 2003 #10 mensen die interesse hebben kunnen me toevoegen op MSN >> jaap_dekk@hotmail.com
S StefanV Well-Known Member 10 June 2003 #11 Jaap, wat mij betreft zijn die speakers verkocht...ik contact je nog wel ff op msn