W wallie-evo Well-Known Member 7 April 2004 #1 ik heb hier nog een vercrhoomde yasuni r liggen fotos komen der is wel wat beschadigd. Bied maar wat. Last edited: 7 April 2004
ik heb hier nog een vercrhoomde yasuni r liggen fotos komen der is wel wat beschadigd. Bied maar wat.
Go0s Appie r0xt 7 April 2004 #2 Originally posted by wallie-evo ik heb hier nog een vercrhoomde yasuni r liggen fotos komen der aan is in goede staat. Bied maar wat. Click to expand... Intresse, maar wacht nog even op pics Wat is de richtprijs?
Originally posted by wallie-evo ik heb hier nog een vercrhoomde yasuni r liggen fotos komen der aan is in goede staat. Bied maar wat. Click to expand... Intresse, maar wacht nog even op pics Wat is de richtprijs?
Stephan. Senior User 10 April 2004 #4 wat is er precies beschadigd en wat is de richtprijs? vriend van me heeft wellicht interesse
W wallie-evo Well-Known Member 10 April 2004 #5 Zoals je kunt zien op de onderste foto is ie daar beetje in gedeukt door stoeprandje maar dat had bij mij op straat geen prestatie verlies. De uitlaat kosten mij 200 en 120 voor verchromen dus zat te denken rond de 175.
Zoals je kunt zien op de onderste foto is ie daar beetje in gedeukt door stoeprandje maar dat had bij mij op straat geen prestatie verlies. De uitlaat kosten mij 200 en 120 voor verchromen dus zat te denken rond de 175.
N nicoSRsport Well-Known Member 10 April 2004 #8 Interesse in ruilen met: Hebo Gara compertition +bijbetaling of Technigas next-R Chrome + bijbetaling? greetz Nico
Interesse in ruilen met: Hebo Gara compertition +bijbetaling of Technigas next-R Chrome + bijbetaling? greetz Nico
N nicoSRsport Well-Known Member 10 April 2004 #10 Heb veel interesse, maar k moet eerst van me andere uitlaten af ivm cash je hoort nog van me greetz
W wallie-evo Well-Known Member 26 April 2004 #16 Hij is weer te koop want Lycorda is zijn afspraak niet na gekomen.
SSR Lycorda .GC only. 26 April 2004 #17 nee want had geen geld @ moment + heb geen tijd om hem op te halen in valkenswaard maarja -Tom