[A]Veel zip sp onderdelen race/sprint

Status
Not open for further replies.

Pepijn#205

Well-Known Member
Wegens grote opruiming en aangezien ik het geld beter op een andere manier kan gebruiken ipv in een hoekje te gooien.

Graag alleen reageren bij serieuze interesse...


Zip sp98 voorvork. Helemaal standaart, spelingvrij en kaarsrecht. (wel iets aangepast (steld niks voor) zodat je een rs24/10veer verlaagd kan monteren)
100E

Zip sp 2000 L&M !ECHT! carbon voorspatbord.
Is aangepast zodat je met een verlaagde fournales, rs24/10 of andere veer kan rijden.
Prijs: goed bod gevraagd.

Zip sp98 voorvork. Afgedraaid, en heeft als er geen veer gemonteerd zit iets speling bij de swingarm. Ermee het circuit op raad ik niet aan, sprinten daarintegen gaat prima. J-tuning/jordi heeft met deze vork het afgelopen seizoen gereden.
60E (onder voorbehoud verkocht)

Zip sp98 naaf. Gestraald, niks dol en gewoon zoals het hoort.
35E (onder voorbehoud verkocht)

Moto-master remschijf. Nog als nieuw en ook kaarsrecht.
35E (onder voorbehoud verkocht)

Voorremsysteem bestaande uit: zip rempomp met stage6 deksel, goodridge stalen remleiding, zip sp remklauw met malossi remblokken. Alles is zgan en het setje staat nog op druk.
90E

Zip sp98 velgenset. Zwart metallic en met een gepolijste rand.
Zonder banden (kan eventueel een set bridgestone ml50's bij)
100E (onder voorbehoud verkocht)

Malossi rs24 achterveer. In erg nette staat (nieuwstaat) nooit mee garaced heeft alleen 1 sprint seizoen achter de rug, spiraal iets beschadigd doordat hij tegen mijn achterspatbord zat helaas.
135E

Zip Type 1 frame. Is hier en daar wat lichter gemaakt, al het kapwerk is nog monteerbaar. Perfect voor de scooter70 of special klasse bij de sbo sprints.
25E (word niet verzonden)

Verzenden is geen probleem, ophalen ook niet :)

Contact: pepijnquistpdt@msn.com of via PM

Ik woon in Dirksland btw, circa 30minuten met de auto onder Rotterdam.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top