[A]veel snel spul

Status
Not open for further replies.

JC~F15

geen bier hier!
Lieve mensen,

Aangezien ik in december mijn rijbewijs heb gehaald en nu een autootje wil, heb ik besloten om te stoppen met scooters. Ik heb totaal geen zin meer gehad om mijn firefox in elkaar te zetten het afgelopen halfjaar, dus doe ik (niet zonder enig verdriet ;( ) alles weg.

Ik heb in de aanbieding:

- Polini Evolution 50 serie 3 LC cilinder untuned - ongeveer 700 à 800 km mee gereden, altijd goed warmgereden voordat er "geblazen" werd en er zit een gloednieuwe pen12 zuiger en pakkingset bij. nog geen bod
- Bidalot C20 - compleet kaal geschuurd en daarna overgespoten met blanke lak, dus net ff anders dan de rest. kilometertje of 200 mee gereden. 175 euro op geboden
- Dell’Orto PHBG 21mm DS carburateur - gewoon nieuw ding, 50km oud. zowel het originele als het doorzichtige malossi vlotterbakje krijg je erbij. carburateur heeft olie en vacuümaansluiting en zelfs de pakking van het dekseltje op de gasschuif is nog heel 8) verkocht
- Malossi MHR 25mm recht spruitstuk - eveneens zowat nieuw, 100km oud. verkocht
- Malossi MHR Team VL14 membraan - net als het spruitstuk maar 100km mee gereden. verkocht
- Polini Evolution pen 12 as - heeft dezelfde "km-stand" als de cilinder, zo'n 700 à 800 km dus. in perfecte staat, geen speling of wat dan ook. 100 euro op geboden
- Malossi C4 lagers 2x - ongebruikt, ik ben er niet meer aan toe gekomen om deze erin te zetten. nog geen bod
- Polini Speedcontrol Evolution varioset - overrange vario+halfpoelie, in perfecte staat. nog geen bod
- Polini Speeddrive Evolution poelieset - overrange achterpoelies met de Evo v-snaar er nog bij, 100km oud en in perfecte staat. verkocht
- Malossi MHR Deltaclutch - 107mm versie, zo'n 200km mee gereden. nog geen bod
- Malossi MHR Wingbell - ook 107mm, gelijk met de koppeling aangeschaft dus om en nabij de 200km oud. verkocht
- Top Performances carterdeksel - in nieuwstaat, 200km oud. 50 euro op geboden
- NGK B10EGV bougie - nieuwe bougie, nog netjes in het doosje :p nog geen bod
- NGK B10EG bougie 2x - ook gloednieuw en ook in het doosje nog geen bod
- DIRT snelgas - ongebruikte snelgashandle, heeft zo'n grote aluminium behuizing. 15 euro op geboden
- KOSO digitale toerteller & temperatuurmeter - rechthoekige versie, alleen uit het doosje gehaald en verder ongebruikt gebleven. verkocht
- Braking Wave remschijf - heeft er zo'n 100km opgezeten, past oa op een firefox, phantom enz. verkocht
- Malossi powerbox plus Malossi standaard model spruitstuk - 100km mee gereden, voordat het rechte spruitstuk erop kwam. in het spruitstuk wat erbij zit, zit een gat voor de aansluiting van de powerbox. verkocht
- Pinasco 10 standen toerenbegrenzer met afstandbediening - ook alleen uit het doosje gehaald en verder niet gebruikt. geschikt voor alle scooters. 60 euro op geboden

Verder heb ik nog van een Firefox:
- achterkap nog geen bod
- vleugeltje nog geen bod
- buddy+buddybak nog geen bod
- luchtfilter+Malossi element nog geen bod
- analoog dashboard nog geen bod

Van overige scooters:
- Aprilia luchtfilter+Malossi element nog geen bod
- Aprilia SR standaard uitlaat nog geen bod
- Yamaha Aerox standaard uitlaat nog geen bod
- Yamaha Aerox velgen nog geen bod

Ik heb inmiddels foto's van:
Cilinder
Carburateur
Spruitstuk
Krukas
Koppeling
Carterdeksel
Bougies
Snelgas

De rest van de foto's komt zsm.
Zoals misschien ook al duidelijk is geworden geef ik geen vraagprijzen. Doe gewoon een goed bod, dan komen we er wel uit. Het liefst pm-en of MSN/e-mailen (juan_carlos_3_y2k@hotmail.com), gaat allemaal wat sneller dan hier replyen.

Mn Firefox gaat overigens later nog in de verkoop :)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je eens op mijn pm ingaat zou ik dat niet erg vinden :P verder heb je toegevoeg add msn alleen zeg je daar niks..

maja spreek je snel hopelijk..

Mijn intresse gaat uit naar de koso temp/toer en de TP carterdeksel...

mvg,

marlon

mensen,

sorry als ik nog niet op jullie pm of email heb gereageerd, maar het loopt allemaal wat vlotter dan ik verwachtte dus het is nogal een drukte. wil je zo snel mogelijk antwoord, dan is het beste idee om mij op msn ff toe te voegen.

Status
Not open for further replies.
Back