firefoxproject Well-Known Member 4 March 2004 #1 te koop : ONDERDELEN VOOR LAGE PRIJZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hagel nieuwe MHR 50cc (5km gedraaid) €140 zgan mk pro race 2 (100km gedraaid) €160 redelijk speed-r (2500km degraaid) €150 bidalot c20 ziet goed uitziende €150 hebo racing 2 zeer mooie pijp €200 zo goed als nieuwe evo7 €250 dellórto 21mm zgan €45 !voor foto's meld je aan op msn! je kan me ook toevoegen bij msn: jorg_moolenaar@hotmail.com
te koop : ONDERDELEN VOOR LAGE PRIJZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hagel nieuwe MHR 50cc (5km gedraaid) €140 zgan mk pro race 2 (100km gedraaid) €160 redelijk speed-r (2500km degraaid) €150 bidalot c20 ziet goed uitziende €150 hebo racing 2 zeer mooie pijp €200 zo goed als nieuwe evo7 €250 dellórto 21mm zgan €45 !voor foto's meld je aan op msn! je kan me ook toevoegen bij msn: jorg_moolenaar@hotmail.com
Arno HR IV Powah 5 March 2004 #3 mail foto's van mhr 50 naar : arno_rommens@hotmail.com thx! Interesse, tevens kun je me toevoegen! Ik ben pas vanavond na 21.15 online
mail foto's van mhr 50 naar : arno_rommens@hotmail.com thx! Interesse, tevens kun je me toevoegen! Ik ben pas vanavond na 21.15 online
firefoxproject Well-Known Member 5 March 2004 #5 ja , past heeft ook op een zip sp gezeten , jongens voor foto's meld je aan , bij me msn : jorg_moolenaar@hotmail.com
ja , past heeft ook op een zip sp gezeten , jongens voor foto's meld je aan , bij me msn : jorg_moolenaar@hotmail.com
Meth0D-MaN Member 6 March 2004 #6 Is die 21 met olie en vacuum? Kabelchoke? Als ie in een std spruitstuk van een runner past heb ik interesse voor 40 incl verzenden. Voeg me anders ff toe op msn: jasper@muhlenbaumer.nl /edit: kheb je toegevoegd op msn, moet vanmiddag werken dus ben vanavond pas weer online waarschijnlijk.. stuur anders ff een pmetje! Last edited: 6 March 2004
Is die 21 met olie en vacuum? Kabelchoke? Als ie in een std spruitstuk van een runner past heb ik interesse voor 40 incl verzenden. Voeg me anders ff toe op msn: jasper@muhlenbaumer.nl /edit: kheb je toegevoegd op msn, moet vanmiddag werken dus ben vanavond pas weer online waarschijnlijk.. stuur anders ff een pmetje!
firefoxproject Well-Known Member 26 April 2004 #10 ik heb nog een tillotson 24mm incl spruitstuk en kelk te koop voor 60 euro
S sr max Well-Known Member 3 May 2004 #14 hej welke cilinders heb je nog ligge ik heb wel interesse ik heb je toegevoegd op msn mzzl erik