This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Vanalles en nog wat, ook wat gezocht!!!

Status
Not open for further replies.

MHR D.H. Tuning

21,2 pk runner
Topic naam zegt het eigenlijk al, ben de schuur beetje aan het opruimen en kwam aardig wat tegen wat weg mag.

-Citta: Orginele kleuren, frame nummer kan niet mooier, meestal zijn de nummers opgeschuurd ofzo, bij deze zit het orginele laagje er nog over, loopt niet 100% hier en daar wat werk.
Vraagprijs 225 euro

- Tomos: In redelijke staat, is van mij opoe geweest, papieren erbij, nog redelijk goed in de verf, loopt perfect, alles werkt, behalve claxon.

- Halve Aprillia SR Viper, met twee blokken en nog een helehoop meuk. vraagprijs 100 euro.

- Polini Speedcontrol(Runner) + EVO snaar(Lang) + EVO 2G koppeling vraagprijsw 100 euro

- 21 mm caberateur Minarelli DO, met handchoke, complete in toppie staat alleen 1 tuutje van vacuum is weg, is gewoon een nieuwe in te zetten. 40 euro??

-Berg watergekoelde piaggio cilinders,
standaard cilinders, een stuk of 4
w-poorter polini 1
corsa 2 stuks

- peugeot speedfight in onderdleen zo goed als compleet, wou hem zelf helemaal op gaan knappen maar heb er geen tijd voor,
Alles nog in redleijk tot goede staat. Bied maar

- Piaggio LC SD carters, net helemaal geglaspareld, helemaal kaal, zit wel een licht scheurtje in. Bod???

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, voor vragen kan er altijd gepmd worden je kan me ook toevoegen of een mailtje sturen.
dragster84@hotmail.com

P.S. Ik zoek nog een 21mm DO caberateur, een leuk achterveertje denkende aan Top, RS3. RS24, een oversized schijf voor runner, sport stuurtje, etc etc...... alles wat leuk is voor de runner is welkom 0?
 
Ik weet denk ik wel iemand voor die 21mm.Zal het ff vragen.

Kan ik die carburateur op je werk komen ophalen dan ? das wat dichterbij voor mij namelijk.
 
Die Aprilia SR Viper, wat moet ik me bij een halve voorstellen? Geen kappen? Geen frame? Plz wat meer info Keb misschien wel intresse
 
Ik heb een mooie IMCA achterveer voor je. Foto:



100 euro excl. Ding is 10km gebruikt ofzo.

Rolf
 
Status
Not open for further replies.