[A]van alles en nog wat, gaat goedkoop weg

Status
Not open for further replies.

DoGaN

Well-Known Member
Wegens een te hoge boete van ome agent moeten mijn onderdelen de deur eruit. Alles gaat goedkoop weg!!!!!!!!

- Een nog nieuwe NRG mc3 ac blok op de foto. Heeft altijd met 50cc std 60 gereden. Ik heb hem onder mijn NRG gehaald om hem beetje op te voeren, maar heb nu een LC blok dus deze wordt overbodig. Zit er op een 70cc athena met alles compleet met nieuwe zuigerveer moet nog 150 km ingereden worden. 17,5 carburateur. vario en koppeling met snaar zit er op. Inclusief de gelagerd deksel. Je kan er een nieuwe of oude type ontsteking erbij krijgen alle twee nog perfect en je kan er ook een nieuwe of oude vliegwiel erbij krijgen. dit is dus een plug and drive blok . beginbedrag 80 euro. Minder gaat ie niet weg.

-1x typhoon vertanding met deksel. overcompleet heb zelfs de moertje voor het wiel erbij. 15 euro voeg me toe voor foto
-1x runner vertanding met deksel overcompleet met moertje voor de wiel erbij. 15 euri voeg me toe voor foto

- NRG velgen set op de foto lelijk zien er in het echt heel wat beter uit. 13 inch en de voorvelg mag wel een nieuwe band zit wel een schijf erbij. achterwiel zit nog aan het blok vast heeft redelijke band. en ze zijn sd. minder dan 25 euro gaan ze niet weg.

-70 cc athena met alles compleet. minimaal 45 euro

Wie alles wil meenemen mag het voor 120 euro meenemen of een goed bod

voeg me toe op msn voor fotos
dogan_kerim@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back