Ik bied met pijn in mijn hart mijn peugeot vivacity aan.. Het beestje is gemaakt eind maart 2001 en was oorspronkelijk een vivacity sportline 2 in het blauw en grijs.
Echter, een jaartje geleden (september 2002) is de scooter helemaal opnieuw gespoten (professioneel door autoschadebedrijf Sanders in Emmen) in de Speedfight 2 WRC kleuren incl bijbehorende stikkerset. Dit is tot in het detail doorgevoerd, dat wil zeggen dat alle stikkers er dus opzitten, de velgen wit zijn meegespoten, het zadeldekje zwart met grijs is en het dashboard is voorzien van een speciaal ontworpen WRC logo!
Het motortje is begin juni van dit jaar geheel gereviseerd en er zitten nieuwe lagers, keerringen, krukas (dopper volrond), pakkingen, etc in. Na deze revisatie (hij had toen 10.500 km gehad) heeft het geheel nog maar weinig gelopen gezien het feit dat ik de auto van mijn moeder zon beetje fulltime in mijn bezit heb.
Zeker nu ik ook op zoek ben naar een eigen auto, zie ik in dat het aanhouden van deze scooter alleen maar kosten met zich meebrengt en nog maar weinig gemak!
De scooter kan in elke gewenste snelheid van 45-90 worden afgeleverd en hij verkeerd door revisatie en spuitwerk in uitstekende staat (zowel motorisch als electrisch als optisch)
Mijn prijs is €999,- Je hebt hiermee een perfecte en uiterst originele scooter in handen!
(uiteraard is de scooter nog tot mei 2004 verzekerd en kun je er evt een helm en 2 sloten bijkrijgen!!)
Greetz,
Werner