This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]TNT cross-stuur! NIEUW NIEUW

Status
Not open for further replies.

Floran

Banned
Heb nog een nieuw TNT stuurtje liggen... Mag weg voor 20 inc ! En geen cent minder! Hij is nog nooit gebruikt en zit nog in de verpakking!
 
Umm ja heb geen pics niet echt nodig denk ik... Hij is gewoon nieuw... Had hem besteld bij scootparts voor een scoot maar voor dt het stuur kwam was de scoot al verkocht dus nu heb ik dat stuur over...
 
Originally posted by Floran
Heb nog een nieuw TNT stuurtje liggen... Mag weg voor 20 inc ! En geen cent minder! Hij is nog nooit gebruikt en zit nog in de verpakking!

IK KOOP HEM.
 
Word nog vechten denk ik

Hij is er nog... Wie het eerst geld overmaakt(het liefste met intrenet) heeft hem...
 
Originally posted by kwarkpower
Dus hij is er nog wel?
Spasta pm-ed mij dat hij hem heeft gekocht..:?

denk je dat ik dat stuur om je te kloten ofzo? Ik heb het geld al overgeschreven hoor. dus deze kan close (voor mij toch).
 
Originally posted by Floran
Heb je het geld overgeschreven dan? Ik weet nog van nix... Mja als dat zo is... Is hij verkocht...

Ja, ik zal nu nog eens naar mijn vader bellen om te vragen of zijn vriendin het zeker heeft gedaan, maar het komt er wel aan.
 
Status
Not open for further replies.