This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]TJT Promo, Leo ZX, Fly clutch

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Nou, omdat ik het boete krijgen een beetje zat ben heb ik besloten om mijn snelle DITECH spulletjes te verkopen. Inmiddels heb ik aardig was spulletje verzameld waar ik iemand anders waarschijnlijk wel blij mee kan maken.

Wat is er weg

Verder heb ik nog een Malossi Fly Clutch. Perfecte staat, niets mis mee. Gewoon een goeie koppeling in goeie staat. Je krijg er 3 setjes trekveren bij: Malossi Geel, Rood en Blauw. Prijs: 30 incl verzenden VERKOCHT

traanplaat treeplanken - niet echt toppie: bieden VERKOCHT!

Wat er nog wel is

Allereerst een polyester onderkuip gespoten in metallic zwart. Perfecte staat en zeer mooi. Prijs: 50 incl verzenden

een chrome achterlicht unit - goede staat: bieden

Wat afstel meuk (3 sets rollen 7,1 8,5 en 9,0 gram NIEUW nooit mee gereden) en een nooit gebruikte malossi witte drukveer en gebruikte gele. Prijs: 20 euro inclusief verzenden

Een TJT Promo. Perfecte staat, nog goed in de lak. Geen roest geen deuken. Perfecte uitlaat. Helemaal compleet met ophanging etc. Is wel erg bruin, maar verder niets mis mee. Op de foto lijkt de uitlaat bruiner dan ie eigenlijk is, komt omdat foto in donker is genomen. Prijs: 100 incl verzenden


Verder heb ik nog een Leovince ZX met keurmerk. Die krijg je erbij (papier). Is helemaal compleet met ophanging etc. Is in niet perfecte staat: een klein deukje in de tailpipe wat geen invloed heeft op de prestaties (rij er momenteel mee) ook zie je op de foto op de bocht roest, maar dit is echt minimaal. Prijs voor deze gepolijste ZX: 60 euro inclusief verzenden. Verder is het een heerlijk pijpje, lekker prestaties en een goede sound. Prijs: 60 incl verzenden. Foto:


Ook heb ik nog een Malossi Multivar liggen. Let wel, is incompleet. Mist een opvulring waardoor het binnen in mijn carter een beetje fout is gegaan . Heeft een dikke streep op de schaal, maar is nog mee te rijden (denk ik). Mag weg voor heel goedkoop. 15 incl verzenden. Je krijgt er 1 rollenset bij: 7,1 gram. Foto:


Verder heb ik nog wat kapjes enzo. Ik heb nog:

handvatten voor buddy - moet gespoten worden: bieden


Ik denk dat dat het zo'n beetje was. Heb je interesse? PM'en of hier reageren. Geen offtopic shit en geen vragen zoals: past het onder een Phantom. NEE! het is DITECH spul.

Groeten
Paul
 
Last edited:
-Underseat
-Fly Clutch
-Chrome achterlichten
-Afstel meuk
en waarschijnlijk TJT

verkocht aan Geoffrey
 
ZX is weer te koop, traanplaten zijn wel weg.

ZX nieuwe foto geplaatst en prijs verlaagd...

Ringetje kan je bij je dealer halen...
 
fly clutch, onderkuip, afstel meuk en achterlichten zijn er weer omdat de koper afgehaakt is :|
 
Status
Not open for further replies.