[A] Team99 krukas voor speed cilinder, speciaal ZIP SP Carter Mario vd Heijden Tuned!

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
Ik heb hier een team 99 krukas liggen in zeer goede staat! Er is een half seizoen mee gereden, dus hij zal ongeveer 10 draaiuren hebben. De big end speling is nog 100% in orde, hij is compleet met moeren en naaldlager. Schoefdraden zijn nog 100% in orde.

€175 ex verzenden

Verder heb ik nog een zip SP carter liggen, gewoon helemaal kaal. Deze is tuned door (helaas onlangs overleden) Mario van der Heijden. In mijn ogen..en van vele anderen simpelweg de beste 2tact tuner die Nederland ooit gekend heeft. Het liefst zou ik dit carter alleen al houden als aandenken, maar ik heb het geld gewoon nodig. Het carter is op een hele speciale manier klaargemaakt, er is veel gebruik gemaakt van vloeibaar metaal, en geloof me, dit valt er niet zomaar uit. Ik heb er het laatste halve seizoen mee geraced, en er was merkbaar meer vermogen (vooral onderin) aanwezig dan met een (normaal) getuned carter. Ik post geen foto's van dit carter, omdat het dan weer gekopieerd gaat worden, en ik hoop dat de nieuwe eigenaar dit ook niet zal doen.

€ 150

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back