[A]Te koop/Te ruil: Puch Zip ac

Status
Not open for further replies.

ICE

=)
ik ben er niet blij om, maar ben toch tot een besluit gekomen,
ik wil dus m'n zipje kwijt doen ivm tijd & geld problemen, ook om alle tijd te kunnen besteden aan m'n ice, er valt zeker wel wat leuks van te maken..
ik zou m t liefst ruilen tegen een gilera citta, puch maxi, dj'tje oid in goede staat.. kappen e.d boeien me niks, als de remmen maar goed zijn en t blokje nog goed is

over de zip:
hij is door de vorige eigenaar slecht onderhouden, dus veel bouten en schroeven zullen ff met cola/kruipolie behandeld moeten worden om los te krijgen, de scooter is helemaal standaard (45km/h)
achterband is lek maar je krijgt een binnenband mee, op de voorvork is 1 veer vastgeroest waardoor t voorwiel scheef staat, als je deze los hebt zal de vork recht zijn, er zit geen luchtfilter op en de kappen zijn erg slecht gespoten door de vorige eigenaar (word dus heel veel werk om over te spuiten), de groene kappen zijn ook niet echt goed gespoten, er is op sommige plekken grondlak doorheen gekomen

om dit ding lopend te krijgen is er eigenlijk niet veel nodig:
- voorveer moet los komen (kan je met cola ofzo proberen)
- achterband moet een nieuwe binnenband in (nieuwe krijg je er dus bij) of vervangen worden
- er moet een luchtfilter op

het blokje loopt gewoon

hij is ook te koop tegen een leuk bod :)
pics (alles hangt hier los aan t frame, ik kan binnenkort wel ff pics maken als ie in elkaar staat):
P1010014.jpg

P1010015.jpg

P1010016.jpg

P1010017.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top