H heikantrules Well-Known Member 25 March 2004 #1 hey, ik heb een paar scooters en brommer staan die ik verkoop. vanwege beeindigen van hobby. 1 derbi vamos vraagprijs €250,- 1 italjet dragster vraagprijs €800,- 1 yamaha enduro vraagprijs 250,- voor foto's mail: heikantrules@hotmail.com of wil iemand ze ff voor me er bij zetten? m.v.g. jacco van haperen
hey, ik heb een paar scooters en brommer staan die ik verkoop. vanwege beeindigen van hobby. 1 derbi vamos vraagprijs €250,- 1 italjet dragster vraagprijs €800,- 1 yamaha enduro vraagprijs 250,- voor foto's mail: heikantrules@hotmail.com of wil iemand ze ff voor me er bij zetten? m.v.g. jacco van haperen
M mrkaay Well-Known Member 27 March 2004 #4 heey er stond ... gaat weg wegens beeindigen van hobby, ik neem aan dat er dan niks geruild zou kunnen worden??
heey er stond ... gaat weg wegens beeindigen van hobby, ik neem aan dat er dan niks geruild zou kunnen worden??
H heikantrules Well-Known Member 27 March 2004 #5 ik verkoop um t liefst zo en anders ruil ik um alleeen tegen een sonic en met bijbetalen van jou kant. m.v.g. jacco
ik verkoop um t liefst zo en anders ruil ik um alleeen tegen een sonic en met bijbetalen van jou kant. m.v.g. jacco
H heikantrules Well-Known Member 29 March 2004 #7 dragster mag voor 750 weg.!!! en op andere scooters/brommers en onderdelen mag je bieden. m.v.g. jacco
dragster mag voor 750 weg.!!! en op andere scooters/brommers en onderdelen mag je bieden. m.v.g. jacco
harrynac master 29 March 2004 #8 is alles compleet van de dragster 1, is er schade 2, wat zijn de km's 3, het bj 4, en is inruil mogenlijk tegen een benelli of neo's
is alles compleet van de dragster 1, is er schade 2, wat zijn de km's 3, het bj 4, en is inruil mogenlijk tegen een benelli of neo's
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 29 March 2004 #9 in wat voor staat is die vamos? anders bied ik 150 mvg Ruben
H heikantrules Well-Known Member 29 March 2004 #10 vamos is in goede staat staat nog net geen 4000 kilometer op. dus nog zo goed als nieuw. alleen dr zitten wa krassen op de kappen. maar verder is een ideale scooters als vervoersmiddel voor naar werk te gaan ofzo. of als cafescoot. m.v.g. jacco
vamos is in goede staat staat nog net geen 4000 kilometer op. dus nog zo goed als nieuw. alleen dr zitten wa krassen op de kappen. maar verder is een ideale scooters als vervoersmiddel voor naar werk te gaan ofzo. of als cafescoot. m.v.g. jacco
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 29 March 2004 #11 wil die vamos wel, waar ligt heikant? mvg Ruben
H heikantrules Well-Known Member 1 April 2004 #12 scoots nog steeds te koop!! niemand serieuse interesse?
H Honda Red Bull Red Bull Wallie 1 April 2004 #13 mssh @ dragster loopt die en is die helemaal compleet?
*! TjáR !* Well-Known Member 18 April 2004 #16 Wat mankeert er allemaal aan de Dragster ? En hoeveel km staat erop + bouwjaar ?
impact 3br-tuning.nl 18 April 2004 #17 foto van de yamaha enduro en intresse in ruilen ntt tegen yamaha enduro +geld
H halfe gare Well-Known Member 19 April 2004 #18 "oftopic" ""iedereen vraagt hoe het is met de dragster of die loopt etc .. en daar geef je gewoon geen antwoord op :S ...
"oftopic" ""iedereen vraagt hoe het is met de dragster of die loopt etc .. en daar geef je gewoon geen antwoord op :S ...
Velocidad --'^'-- Sjaakie --'^'-- 8 July 2004 #20 Eeh ik wil die dragster wel kopen, maar wil wel foto en in wat voor status die is. Voeg me toe Pietie65@hotmail.com
Eeh ik wil die dragster wel kopen, maar wil wel foto en in wat voor status die is. Voeg me toe Pietie65@hotmail.com