This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Suzuki Street Magic

Status
Not open for further replies.

Beta_Racer

Own The Streets
Ik ver koop me street magic moet een hoop aan gebeuren...

Der moet een ander blok onder deze is dood...
verders moet het vrame gericht worden...
en der moet een rechter voet steun geregeld worden...

Verders heb ik alles der bij, Kappen, voor+ achter velg+ voor vork stuur, je weet het wel

Vraag prijz 350,- leuk om als project street te gebruiken... zal morgen effe fototjuh maken...


greet beta_Racer
 
ik heb heel veel interesse in je voorvork, doe je die misschien los weg?? en 350 is wel erg duur voor een kapotte scooter heb mijn streetmagic voor 225 gekocht, en daar was alleen het blok dood.
 
heb intresse 175 euro

een streetmagic heeft toch gewoon een minarelli horizontaal blok of??
 
heb der nu ook een compleet en rijdend blok bij dus...

maar alles licht los van elkaar... dus is bouw paketjuh geworden


Wat de Gek der voor bied... dus bied der op los zou ik zeggen

Greetz
 
met blok en alles der bij--- toedeloee!!!! je hoeft aklleen vork en blok der omder te hangen en tank te plaatsen en je kan rijd...


SOMMIGE MENSEN ZIJN ECHT NIET GOED
 
Originally posted by Beta_Racer
met blok en alles der bij--- toedeloee!!!! je hoeft aklleen vork en blok der omder te hangen en tank te plaatsen en je kan rijd...


SOMMIGE MENSEN ZIJN ECHT NIET GOED


Originally posted by Beta_Racer

verders moet het vrame gericht worden...


wie is er niet goed? 200euro is al een HEEL hoog bod voor een KROM BOUWPAKKET:|
 
Toedeloe jij bent ook niet lekker

Je hoeft allen de voor vork der in te zetten

En het blok der onder te hangen en je kan rijden....

Zit een blok bij dat 3900 km heeft gelopen


nog een Samba Racing uit laat bij en een Polini For Race
 
mensen hou het even normaal aub.
iedereen die geen interesse heeft en niet de verkoper is heeft heir neits te melden.

@Beta_Racer:
je kunt natuurlijk niet verwachten dat je met een voorvork en een blok onder een krom frame klaar bent...
 
nee ik weet maar heb alles der bij kan het zelf in elkaar zetten maar heeft geen zin want hij moet dan toch weer helemal uit elkaar.... snapjuh

Greetz
 
geld+tel.

wat vind je ervan als ik 180,- E in cash geef + een goed uitziende panasonic g50 , de kleinste tel die is er met kleuren scherm. Dit heeft een totaal waarde van 300 E. In ruil voor jou street magic + boven genoemde spullen zoals dat goed blok e.d. Als je het iets vind of er moet over de prijs gesproken worden stuur dan mailtje naar mipedtiw@hotmail.com
greetz p
 
ik heb erge intersse in je kappen
en ff een vraagje die tank is dat al een kap? want dat weet ik nou nog steeds niet (ik krijg die nog namelijk)
pm me maar of voeg me ff toe
lhiphy@hotmail.com

ik bied =/- 75 euro


gr phil
 
Status
Not open for further replies.