This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Suzuki Street Magic met zeer weinig km (ex-verzamelstuk)

Status
Not open for further replies.

THE MUD

Well-Known Member
Omschrijving:
Geachte gegadigde.
Ik bied hierbij mijn Suzuki Streetmagic aan.
Het is een zeer nette brommer/scooter. De brommer is aan de eerste eigenaar verkocht op 30-04-2001. Nadat deze er enige tijd mee heeft gereden heeft deze de brommer verkocht aan een bromfietszaak, daar is de brommer op 04-08-2001 verkocht aan een verzamelaar (de bon hiervan is aanwezig). Hier heeft de brommer veel stilgestaan. De brommer is nadien verkocht aan iemand van goede afkomst die actief was in de motorsport en de brommer gebruikte voor in de pits (40km in 1,5 jaar) en de eigenaar daarna ben ik.
De km stand = 4040km en dit zal waarschijnlijk nog een klein beetje oplopen (afhankelijk van hoeveel ik er nog mee rijdt).
De brommer is helemaal orgineel en dit is zeldzaam bij street magics aangezien ze vaak zwaar opgevoerd zijn en flink afgejakkerd en dan hebben de blokjes veel geleden. Doordat de brommer nog weinig heeft gereden en niet is opgevoerd of afgejakkerd kunt u er van uit gaan dat het blokje in nette conditie verkeerd.
Ik heb er heel veel zaken bij zoals: De aankoopsbon, de spiegels, de orginele standaard, het orginele achterspatbord + het daarbij behorende achterlicht, de orginele gereedschapskoker + het bijbehorende gereedschapssetje, de orginele knipperlichten, de orginele sleutelset met nummer om een set bij te bestellen bij Suzuki.
Er zitten een andere koplampunit met geintegreerde knipperlichten een led achterlichtje en een zijstandaard op. Ook zit er net een gloednieuwe onderhoudsvrije street magic accu in van 40 euro en is de olie in het blok zelf ververst voor de beste die er is (Castrol) dit omdat de brommer langere tijd stil heeft gestaan en dit alleen maar beter is voor de brommer, dit was dus niet nodig maar ik wil alleen het beste voor het blokje.

De reden van verkoop is dat ik een OV jaarkaart krijg en wil beginnen met mijn motor-rijbewijs. Brommers en scooters spreken me verder ook niet meer aan en het is zonde om deze brommer stil te laten staan.

Over de prijs kan onderhandeld worden maar verwacht niet dat er heel veel af kan want bedenk wel dat dit een nette, niet opgevoerde of afgejakkerde street magic is in tegenstelling tot de meeste (ik heb ook lang moeten zoeken naar een goed orgineel exemplaar).
U kunt er eventueel een slot, een paar helmen en een verzekering van Unive bij overnemen. Ook kan de bromfiets in overleg aan huis worden afgeleverd.

LET OP: Op de foto's hangt er een andere uitlaat onder. Nu zit er gewoon de orginele uitlaat onder die in nette roestvrije staat verkeerd. Dit omdat ik er niet meer mee rijdt en als ik al eens rijd heb ik geen zin in boetes. U kunt de uitlaat die zichtbaar is op de foto's er in overleg bijkopen. Deze heeft er gedurende weinig km (ik reed er zelden mee) onder gehangen en verder is de brommer nooit opgevoerd en u mag dit controleren.

M.V.G.


Stefan

KIJK VOOR FOTO'S HIER: http://brommerscooter.2dehands.nl/m...-lees.html?q=magic street&ses=WoyFN28FL5ABaJt
 
Status
Not open for further replies.