[A] Super Snel MB Spul (125cc!!!)

Status
Not open for further replies.

Orakel

Well-Known Member
Ik doe mijn MB in onderdelen weg:

*80cc motorblok, beschadiging aan het achterste montagepunt, maar ik heb er ook altijd zo mee gereden, nix mee aan de hand..:)

*125cc Euro cillinder, misschien 100 km's mee gereden...

*6 kleps Malossi membraam, gloednieuw, nooit gemonteerd geweest...

*100% krasloze MBX velgen, achterband nieuw, voor nog prima, maar niet nieuw... (Met assen, achter ook nieuw!)

*Rem systemen, voor en achter, achter een nieuwe remstang...

*Tank met nieuw en vast gespoten achterspatbord, in de kleur wit, met een vette Troy Lee Design stickerset (Racing team in de kleuren rood wit blauw) Krasloos op de zichtbare plaatsen, maar onder het zadel een paar beschadigingen, hij is ook deukvrij...

*Zadel...

*110cc Homoet racing uitlaat, dit is diegene met de tailpipe voor de lange demper, hij is zwart... (Verstevigd tegen het breken van de tailpipe op hoge snelheden door trilling ;))

*Complete draadboom...

*Kokpitje, special edition uitvoering, met witte wijzers, getallen, en witte afscheidingen, in een krasloze zwarte body... (Glas is ook krasloos)

*Voorvork, recht, blauw, met zwarte kroonplaten, veert perfect, is gereviseerd... (Met zwart stuurtje erop, ook recht)

*dubbele koplamp, zonder fittingen...

*Voor diegene die de meeste spullen afneemt een doos vol met losse reserve onderdelen, daaruit verkoop ik niks los...


*LET OP!* Ik kan bezorgen tegen ritprijs die van te voren wordt afgesproken...


Ik ben er altijd zeer goed/zuinig mee omgegaan, tis een jeugdproject geweest van me en nu moet er een einde aan komen...
Aangezien hij te duur is om compleet verkocht te worden, gaat 'ie weg in onderdelen :'(


BIED MAAR!

grtzz...
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top