[A]Step met moter (geen electro maar benzine)

Status
Not open for further replies.

kymco-freak

Motorstep Member
Ik bied voor een vriend van mij aan:

een step met moter op benzine (gewoon euro 95 moet erin)

het dingetje loopt ongeveer 30 a 35 km/h, trekt vrij snel op je trekt de meeste snor scooters eruit! hij heeft rolator bandjes en een mitsubishi blokje van 18cc, heeft ook een klein beetje verbouwt uitlaatje zodat hij minder lawaai maakt! er is veel veranderd aan dit dingetje er zit ook een gashandel van een peugeot sv 50 op. (was eerst gewoon een remhandel die juh in moest knijpen) Ook zitten er traanplaat delen op zoals bij de voeten, een spoiler+achterspatbord van traanplaat!

Nou dit was het wel zon beetje.

Ik heb er wel foto's van maar weet niet hoe ik ze erop moet zetten dus als iemand dat voor mij zou willen doen zou heel fijn zijn!

Vraagprijs is er niet echt maar bied maar wat je er voor over hebt!

grtzz Timo

eventueel ook te ruil tegen vespa onderdelen zoals 70cc malossi en/of leovinci uitlaat!



de richtprijs is €200 en foto's komen vanmiddag tenminste als iemand erop wil zetten voor mij!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

euhm, wil je em ook ruilen tegen bijv een nintendo 64, of een verchroomde shot voor pia? kweet niet of ik aan wat vespa onderdelen kan komen.. maar wat wil je er ongeveer voor hebben, en heb je pix?
mvg
Ruben
 
Originally posted by Buubdaman
euhm, wil je em ook ruilen tegen bijv een nintendo 64, of een verchroomde shot voor pia? kweet niet of ik aan wat vespa onderdelen kan komen.. maar wat wil je er ongeveer voor hebben, en heb je pix?
mvg
Ruben


Hij wil liever niet tegen 1 van die dingen ruilen alleen tegen vespa onderdelen maar pics komen erop als iemand mij daarmee wil helpen of voeg me anders effe toe @ msn timorass@hotmail.com


grtzz timo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top