[A]squab

Status
Not open for further replies.

MGR

Well-Known Member
Ey, heb hier een peugeot squab staan, kappen bijna compleet. Geen cockpitje, verder ok.
Kickstart trapt door en zit geen choke op, verder compleet. Alleen reageren als je vervoer hebt want ik heb het niet!!

Doe ff een bod want ik moet er vanaf

jelleburgers@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

Hij is nie eens zo gaar. Die kap waar je je voeten opzet mist en misschien nog ergens een klein kapje maar dat weet ik nie zeker. Doe gewoon ff een bod wat jij redelijk vind en dan laat ik wel horen wat ik ervan vind.
 
Als ik het blok demonteer heb ik alleen voor de cilinder en de carb al 50 euro. Voor 150 is ie voor jou.

mzzl Jelle
 
dan doe je dat... verkoop je die cil en carb los, die hoef ik toch niet. 50 euro voor de rest dan?

ps ik wil picje
 
Voor 50 euro mag je van mij het frame + voorvork + kappen +velgen + remsysteem hebben, oftewel alles behalve het blok, dat haal ik dr dan vanaf. Toch een goeie prijs voor een frame met kappen, velgen en een goed remsysteem.
 
Wat is het subframe (sorry). Als je de ophangpunten van het blok bedoelt (denk ik) die zit gewoon met 1 bout vast. Maar hij is ook te koop met het blok, ben dr vandaag weer ff mee bezig geweest en hij loopt echt bijna.
 
Dit is een kapot subframe :P maar zoiets zoek ik met 2 punten.
subframe.gif

Als de squab dit heeft heb je zo goed als een koper ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top