This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Speedake (project) te koop of te ruil.

Status
Not open for further replies.

George

Well-Known Member
Eej mensen, ik wil hier mn Speedake verkopen of ruilen met een citta. Ik wou hier eigenlijk een vet project van maken, maar ik heb er niet echt veel zin meer in. De scooter is ideaal om iets leuks van te maken of als onderdelen scoot voor je eigen Speedake/zenith/buxy. De scooter is 100% eerlijk. Hij is zwart met wit. Hij start gewoon altijd en loopt best goed. Er zit een Leovinci zx uitlaat onder met een nrx demper. 'T contact zit er wel in maar werkt niet meer 100% goed, je kan 'm wel gewoon op stuurslot zetten. Ook mist een knipperlicht glaasje voor. De meeste kappen zitten vast met tie-wraps en de kappen zitten geen scheuren in maar ze zien er niet mooi uit ofsow (Gaar overgespoten). Allebij de ophangpunten voor de uitlaat aan 't carter zijn ook afgebroken (stukken krijg je er wel bij) en de koelingskap is ook niet al te best meer, maar zit er wel op. De uitlaat zit er wel gewoon op (met een beugeltje), ook al heeft ie geen ophangpunten meer aan 't carter. Alleen zit de uitlaat niet goed vast, maar is gewoon een kwestie van vastmaken. Achterspoilertje zit er niet meer op. Hij heeft ook een kaal stuurtje. Om 'm uit te zetten heb ik er een killswitch op gezet. De verlichting doet 't gewoon goed. Nogmaals, de scooter loopt gewoon 100% goed en start altijd. Ik wil een goed bod horen of dus te ruil tegen een leuke citta.



 
Sorry, mensen, ik heb echt geen idee van wattie waard is.
Dus geef gewoon een goed bod plz
 
Geef ons dan een richting aan wat me moeten gaan geven voor die scoot kwa geld dan.

Of wil je andere dingen zoals een foon of horloge , valt bij mij over te praten.
 
is het een snor-frame gewoon... ?
zo ja.. heb ik wel interesse...
(heb je misschien ook ori uitlaatje of sito+ oid.. ?)..
 
Originally posted by Mtown_22
is het een snor-frame gewoon... ?
zo ja.. heb ik wel interesse...
(heb je misschien ook ori uitlaatje of sito+ oid.. ?)..

Ik weet niet of het snor of brom is, hij rijd als een brom in ieder geval hier heb ik het framenr. mischien kan je daaraan zien of het snor of brom is. FE053 4280089149. Ik heb er geen ori uitlaatje o.i.d. bij.
 
Status
Not open for further replies.