[A]Speed/Team as/Team pijp/HPI 2003/Del'lorto 28 enz verder alles Malossi...

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Zip gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in nieuwstaat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten.

Reageer alleen als je geld hebt en 100% interesse!!
Kan het niet vaak genoeg zeggen met al die afhakers van tegenwoordig!!

Als je niet te ver van Almere woont kan het eventueel gebracht worden, sommige dingen kunnen verzonden worden maar je kunt zelf ook wel bedenken wat opgehaald moet worden.

Met deze onderdelen is een testbank score neergezet van meer dan 20 pk!!

Onderdelen:
Del'lorto 28mm carburateur met een Malossi E13 filter, een nieuwe gaskabel en een Domino snelgasmechanisme. De carburateur is echt in nieuwstaat, de gasschuif heeft zo goed als geen slijtage plekken. Carburateur is hoogstens 50 km oud, het filter zit er pas 10 km op.
Prijs voor dit setje is VERKOCHT.

HPI 2003 ontsteking, helemaal compleet inclusief bougiekabel en bougiedop. Vonkt helemaal perfect en als die is afgesteld doet die zijn werk net zo goed als een Malossi rotor. Ook deze rotor heeft zo'n 50 km gedraaid.
Prijs: VERKOCHT

Malossi Team krukas, krukas is in perfecte staat en is inclusief moer. Deze krukas kost 280 euro nieuw en is met een 85mm drijfstang.
Voor Speed of Cross cilinders dus. Verder heeft die geen speling oid en is echt in nieuwstaat!
Prijs VERKOCHT.

Malossi Speed cilinder, de cilinder is compleet dus met binnenkop/buitenkop/cilinder zelf en zuiger. De zuiger is alleen niet meer in een beste staat, heeft namelijk een warmloper gehad. De cilinder zelf ziet er nog goed uit, de wand is spiegelglad. De binnenkop is ook nog helemaal goed, geen putjes oid. Er zitten wel wat veegjes, maar die heb je altijd als je rijd. Verder is de cilinder getuned door JRS en heeft al meer dan 20 pk gescoord! Kortom een nieuwe zuiger en eventueel een hoonbeurtje á 80 euro in totaal en je hebt een nieuwe 20pk+ Speed cilinder.
Prijs: VERKOCHT.

Piaggio Zip carters, de krukaslagers zitten nog in het blok. Verder is het carter uitgekotterd voor de Speed cilinder en tevens getuned door JRS. Verder is het blokje gestraald (wel een beetje vies nu) en is het verder in prima staat. Ook de waterpomp aandrijving zit er nog in..
Prijs VERKOCHT.

Malossi Team 2000 pijp, deze pijp is aangepast door JRS zodat de uitlaat perfect aansluit op de flens. Tevens is die ingekort, volgens JRS valt er een x aantal pk's te winnen met deze pijp. Arthur van KTP heeft hetzelfde idee op zijn Rox met zijn c21 en die had 1,2 pk meer dan een standaard c21.
De uitlaat is verder helemaal netjes en helemaal deukloos. Verder zit alles er gewoon bij, dus demper/ophaning/veertjes enz enz.
Nieuwprijs van deze pijp was 350 euro, het aanpassen 80 euro.
Mijn prijs is VERKOCHT.

Malossi Vl11 membraan, aangepast door JRS. Dit membraan is bewezen goed. Het enige nadeel is dat 1 membraanplaatje niet meer goed sluit, de andere kant sluit nog prima. Er valt nog wel mee te rijden denk ik..
Prijs VERKOCHT.

Malossi overrange set voor een Zip SP. Wat krijg je er allemaal bij:
- MHR 2000 vario,
- nieuwe! Malossi overrange snaar
- reserve v-snaar
- Malossi Torque driver
- Malossi fixed poulie
- Hebo/Power One koppeling
- Piaggio koppelinghuis.
- Vario opvulringetjes
- Blauwe drukveer
Alles verkeerd in perfecte staat, de v-snaar is nieuw. Vario is ook nog perfect net als de poulies. De koppelingsegmenten zien er ook super uit.
Kortom een zeer complete set!
Prijs VERKOCHT

Malossi 22-28mm recht spruitstuk. Spruitstuk is bewerkt voor de 28mm carburateur en verkeerd in goede staat. Is niet lek of iets dergelijks.
Prijs VERKOCHT.

Malossi primaire & secundaire vertanding en een Piaggio vertandingdeksel.
De primaire vertanding is 16/37 en de secundaire vertanding is 15/47. Kortom een RF van 7,25 ideaal voor een Zip om goed te kunnen sprinten. Er is een topsnelheid gemeten van 153 kilometer per uur!
Nieuwprijs van de vertanding is 140 euro, bij mij krijg je der ook nog een deksel bij en is het al geperst.
Prijs is VERKOCHT.

grtz, Erik

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back