[A]Speed Beta tekoop

Status
Not open for further replies.
Originally posted by marbossi
Van welke fabrikant is die toerenteller? En zit alles erbij qua bedrading enzo?


Het is een onbekent merk, weergeeft 5 cijfers, onthoudt het hoogste toerental. bedraaiding klopt allemaal.
 
GPT toerenteller oid werkt perfect, onthoudt hoogste toerental en is nauwkeurig tot op 50 tpm, simpel aan te sluiten door op de bougikabel te klikken.

Carter is getuned op speed en gekotterd op speed.

We hebben nog zat onderdelen liggen van de beta dus als je iets zoekt, PM Beta Ark MHR.

ps, robbert hou die remhandles+rempomp+stalen remleidingen en klauwen apart he :), I want them
 
interesse in; TNT stuur+clamp+beta ark remhendels(DD) met pomp enzo het hele systeem zeg maar prijs....
 
ik wil graag die scooter helemaal kopen met blok en al dus gewoon de gehele scooter ik koop hem van je met het standaart blok, want heb zelf nog wat spullen liggen ik hoor het wel gr jeroen
 
goed zaken doen met deze jonge....sta je op het punt om het geld over te maken laat hij niets meer van zich horen :s
 
Er bestaat nog zoiets als een telefoon, dan in dit topic te lopen ouwehoeren.

ben je niet tevreden over wat je met robbert heb afgesproken, PM hem dan maar!!

voor de rest zijn de kappen en het frame nog tekoop!
 
ik heb geen problemen met onderhandeling is prima verlopen kreeg pakketje al binne 2 dagen enz.enz. be ner zeer tevrede over en alles in perfecte staat zoals hij belooft had, sommige spullen kreeg ik zelfs in betere staat als ik verwacht had,

kortom erg goed zaken te doen hoor

trouwens robbert gaan er nog dinge tege spotprijsjes weg;)

groeten martijn
 
Mensen ik heb me frame nog staan, hij is in prima staan en kappen ook alleen zelf gespoten, en is goed gelukt, hoef er niet veel voor te hebben dus bied maar ik moet er vanaf !!!!!!

bij het frame zit voorvork bij, is nog in prima staat, org stuur zit erbij, GEEN velgen, remhendels

Robski
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top