[a]Speciale speedfight 2 kappenset + frame

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Defitnief verkocht!


Omdat ik toch alsnog besloten heb om mijn project te verkopen blijf ik niet graag zitten met de volgende onderdelen.


Kappenset:
De kappenset is een set waarvan je niet zo snel een tweede zult vinden. De achterkap is custom made met polyester. De gehele kappenset is professioneel gespoten in zilvergrijs. De binnenkappen zijn zelf gespoten met een spuitbus. Dit is echter wel goed gedaan. (hier en daar een aantal kleine krasjes)

De onderkuip en de voorkap zitten een paar kleine krasjes op. Dit valt echter niet op en zijn niet diep.

Het zadel is bekleed met suede.

Fotos:
2wej3np.jpg

2hd8yuw.jpg

2dvqrt0.jpg

4cwa1ig.jpg

4df366u.jpg



Mijn scooter is heeft de 3e plaats behaald in de custom show op de streetfighter beurs in Utrecht.

Voor de kappenset wil ik een fatsoenlijk bod vanaf 250 euro! (achterkap kostte me al 130 euro, poly werk en laten spuiten.) Kleurcode zit er bij.


Speedfight frame + verlaagde voorvork
Ook het frame gaat weg. Het frame is aangepast voor een minarelli carter. Je kan echter ook nog gewoon een peugeot blok monteren aangezien de normale ophanging voor je subframe niets aan gedaan is. Het is compleet recht gelast en uitgelijnd.

De voorvork is netjes omlaag gehaald. Er zit nog ongeveer een cm vering in wat nodig is om mee te mogen rijden in de SBO standaard scooter klasse. De vork is netjes zwart gespoten en er zijn 2 rode st.net stickers geplakt.

Het frame is rood gecoat en bevat verstevigings stangen.

Fotos:
2eziqlz.jpg

436o029.jpg

4h90unm.jpg



Het mag ook als set weg. (alleen ophalen!)


Bij interesse mag je me toevoegen op msn of een mailtje sturen.
Bojgrob18@hotmail.com

Groeten!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top